• After three seasons Bret Michaels, the lead singer from the band Poison has finally found the love of his live. Rock of love was a program that the audience loved. And now TMF Germany has in October 2008 purchased the copyright. With this TMF Germany is going to launch a new program, which has the same name as in America Rock of love and it will have as subtitle with the Kauliz twins. Yesterday the director of the TMF group, announced that the program will start on February 15. The program contains the nineteen year old twins Bill and Tom looking for true love, both will receive 20 girls in each house at an unknown place in Germany. After two months they will have to choose a girl. It promises definitely an adventure, and certainly for the Guitarist Tom, who has to slide his life as a player to the side.

-T. Brown.

Na drie seizoenen heeft Bret Michaels, de zanger van de band Poison eindelijk zijn ware gevonden. Rock of love was een programma waar het publiek van hield. En nu heeft TMf Duitsland in Oktober 2008 de auteursrechten opgekocht. Met dit gaan ze een nieuw programma lanceren dat dezelfde naam heeft als in Amerika Rock Of Love met als ondertitel met de Kaulitz Tweeling. Gisteren heeft de directeur van TOMF Groep bekend gemaakt dat het programma zal starten op Februari 15. Het programma hodu in dat de negentienjaar oude Bill en Tom op zoek gaan naar ware liefde, beiden zullen ze 20 meisjes in hun huis ontvangen. Na twee maanden zullen ze één meisje moeten kiezen. Het word zeker en vast een avondtuur en zeker voor de gitarist Tom, want hij zal zijn leven als een player even aan de kant moeten schuiven.

-T.Brown.

Moet ik het doen?
    -Rock of Love: With the Kaulitztwins. (dit word de titel)

NAMEN (20):
    -Riley
    -Amy
    -Cynthia
    -Lindsey
    -Amanda
    -Suzanne
    -Sofie
    -Jessica
    -Chloë
    -Billie
    -Trix
    -Roxy
    -Tess
    -Brooke
    -Ditte
    -Ayesha
    -Londen
    -Texas
    -Roxanne
    -Haley

*He's the one.

Standaard.

- zeikzeikzeik

Life is hard and then we die

Ik vind het wel een grappig idee eigenlijk^^ Zeker doen!^^
    Maar titel sorry daar ben ik écht slecht in!ö

If you had never come out of the blue, I would've stay

omg sorry lieverd maar ik kan geen engels :$

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

jouw mening.

*He's the one.

Anneli ik zal het vertalen voor je wacht even.

*He's the one.

Standaard.

- zeikzeikzeik

neem gewoon Rock of love??

We can only learn to love by loving.

Dat is zo onorigineel Nini^^

*He's the one.

Doen.

Nu nog een titel, ik ben het wel van plan te doen, weetje ik kreeg dit idee eigenlijk door een droom dat ik had, die ik me nog perfect herinner.

*He's the one.

Doen en misschien gewoon 'Rock of love'?

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

dat laatste van bij sugesties vind ik goed.

ja ik denk dat ik die neem.

*He's the one.

A double shot at love with the kaulitz twins.

Weetje, ik wou vorige week ook zo'n serie maken Ö nadat ik dat ene programme met die meidentweeling had gezien maar ik heb het toen niet gedaan (vraag me niet waarom) maar het lijkt me een super idee.

The soul needs autumn.

Nu nog namen.

*He's the one.