• Laat me weten of je het een goed idee vind.(flower)Verhaal gaat in de ik vorm staan.


    Ashlee Parker
    17 jaar
    gestopt met school
    Persoonelijkheid: lief, behulpaam, aardige, bezorg om andere, vrijgevig, je kunt haar vertouwen.


    Ashlee Parker stopt met school op haar 17de en van haar vader moet ze maar een job gaan zoeken.Haar moeders beste vriendin bied haar een job als assistente van Robert Pattinson aan.Ashlee neemt het aan.Maar Robert maakt haar leven een echte hel.Maar Ashlee besluit om zich niet te laten doen doorRobert.Maar wat gebeurt er wanneer ze er achter komt dat Robert gevoels voor haar heeft?

    een stukje men verhaal :)

    "Ahh, Stop Robert, alstublieft. Ik krijg er hoofdpijn van." Ik vertelde ik aan hem, en hij stopte.
    "Weet je zeker dat je niet ook gefeest hebt gisteravond, this net of je een kater hebt.", Zei hij tegen me lachend. We liepen naar de limo, we stapte in en ik vertelde de chauffeur waar we naar toe moesten
    "Nee, Rob. Ik heb geen kater, ik heb behoefte aan slaap”. “Ik kon niet slapen gister avond en dat heb ik allemaal aan jouw te danken." vertelde Ik hem .
    "Wow, was ik echt zo goed vannacht?", Zei hij.Hij dacht dat hij grappig was nu.
    "Robert! Ew. Nee! Je bent gek." Ik schreeuwde naar hem.
    "Kom op, je kunt niet ontkennen dat het niet goed was afgelopen nacht!", Zei hij nu plaagend tegen me.Ik zou nog liever dood vallen dan hem tussen mijn benen hebben.
    "Oh Bite me.", Zei ik tegen hem, en het volgende wat ik wist, was dat hij me rond draaide en me tegen de deur van de limo duwde, En ik voelde zijn tanden op mijn nek.En zijn handen lagen op mijn buik.
    "Auw!" Ik schreeuwde. En ik probeerde hem weg te duwen.
    (doeg)

    goed idee :P


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    leuk ideee =]


    It's not the same without you.

    Tip: Geef je verhaal een originele wending. Het stikt van de Twilight stories hier. Met wat inspi en doorzettingsvermogen lukt het vast. Succes!


    No growth of the heart is ever a waste

    jaa leuk
    laat me weten als ie er is

    Is er al niet een serie die zo noemt?:X


    everything you imagined, and more...

    Is er al niet een serie die zo noemt?:X



    ah ik wist het niet, dan zal ik de titel gewoon veranderen!!:)(flower)

    Tip: Geef je verhaal een originele wending. Het stikt van de Twilight stories hier. Met wat inspi en doorzettingsvermogen lukt het vast. Succes!


    Ja ik weet het.Ik was van plan om wat drama in men verhaal te stoppen. :)(flower)

    leuk idee ;)
    laat je het me weten waneer de eerste er is ;)
    xxx


    i like cookies :Y)

    hier is het eerste deel sorry dat het lang duur maar ik had examens!!
    http://www.quizlet.nl/quiz/297685/robert-i-hate-him-pattinson001/

    Cool!
    Ik maak hem :'DD


    I found myself in Wonderland.

    Cool!
    Ik maak hem :'DD


    Bedankt om hem te maken(flower)

    Ik doe hem ook wel...


    Your make-up is terrible

    Ik doe hem ook wel...


    THNX(flower)