• Wanneer was de eerste keer dat je echt gekust hebt? daarmee bedoel ik dan een tongzoen enzo. ^^ Wel, bij mij was het op de schaatsbaan, ik weet nog dat hij enorm veel kauwgom had gegeten waardoor zijn mond enorm naar munt smaakte. x]


    It even took me by surprise

    not :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Toen ik 14 was met mijn eerste vriendje, aan de waterkant bij het meertje voor zijn huis.
    Maar we waren goed verstopt achter een ander eilandje ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    op een picknicktafel die stond naast een feesttent. mijn 2 beste vriendinnen zaten erbij ;p en hij had ook kauwgom in zijn mond zitten :Y)


    -

    Nog nooit gezoend ._. , maar wel bijna, maar toen kwam z'n tweelingbroer eraan en toen was het verpest ._.


    I can't see the future with tears in my eyes

    Nog nooit gezoend ._. , maar wel bijna, maar toen kwam z'n tweelingbroer eraan en toen was het verpest ._.
    das kut. ;o


    It even took me by surprise

    Niet, Tom weet nog niet dat ik besta:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Nog nooit. Wel bijna, maar toen moesten zijn oh zo leuke vrienden het weer komen verpesten --'


    Listen to what we're not saying..

    Ik was 13.. [/beniknogsteeds] en dat was op mijn kamer op mijn bed. ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik was euhmm 16.. en ut was bij vrienden thuis.. hij ging slapen en ik zat benede.. gingen ze me bellen of ik naar bove wou komen... en ut was smerig


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Toen ik 12 was,in de basisschool achter de hoek.
    (maar die stelde zo hard niets voor)

    Niet. :'D

    toen ik 11 was xD


    /

    Toen ik... 11 was, op een strandje ^^


    Your make-up is terrible

    Nog nooit ;']


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    nog nooit :X


    If you want me to listen, whisper...