Normaal ging ik, maar we gaan niet meer omdat er volgens mijn moeder [/die persé meemoet] "geen goede groepen komen"
Ik wil naar Groezrock! Maar daar mag ik ook al niet naartoe --'
(...) Ga met iemand van Q?
Doe ik ook.
Als ik mag x_x
Jhaa, daar zegj et als het mag
als mijn ouders nog maar horen dat ik met mense praat die ik niet real ken beginne ze al te zagen dat ik niet zekr weet of het niemand anders is
(...)ik wil ook groezrock, maar ik mag niet omda ik niemand ken die die musik graag hoort ;s
Ik ga dat waarschijnlijk niet mogen omdat mijn papa altijd zo iets betaald,en ik ga dees jaar al naar de comets ga. maar ik wil kei graag escape the fate en bfmv zien ö
(...)Whooooot Ö Ga jij tussen zóveel volk staan, is dat op zo'n concert van M'era Luna?
22.000 man :'D
Een van de grootste festivals in Duitsland geloof ik, samen met het WGT en Rock Am Ring. Mijn opa en oma verklaren me voor gek, en ikzelf eigenlijk ook. Maar ik wil gewoon Oo -Grinnik-
Alhoewel.. rock am ring heeft een stuk meer mensen :']
(...) 22.000 man :'D
Een van de grootste festivals in Duitsland geloof ik, samen met het WGT en Rock Am Ring. Mijn opa en oma verklaren me voor gek, en ikzelf eigenlijk ook. Maar ik wil gewoon Oo -Grinnik-
Ik heb je toch ook heel ff voor gek verklaard :'D Dudette, ben jij echt serieus Ö 22.000 man?! Je bent nii goed :'D