• Ja, nieuw verhaaltje van mij. Ik dump het ffkes hier omdat ik echt heel graag wil weten wat jullie ervan vinden. Ik heb namelijk het idee dat het niet zo geweldig is. x_o

    Samenvatting:
    Tristan French. Hij is de persoon waar het allemaal om draait. Een man van de one-night-stands, veel vrouwen, veel geld en.. en een leeg huis. Tristan besluit zijn huis op te vullen. Hij zet advertenties in de krant en al snel heeft hij aardig wat reacties. Daar komen uiteindelijk twee vrouwen uit. De kleine, vrolijke Lauren en het lange, knappe model Gracy. Het contrast tussen die twee is meer dan groot, maar daar zit Tristan niet mee. Hij zet zijn leven gewoon vrolijk voort. Vrouwen duiken zijn bed in en uit, zoals altijd. Het maakt hem niets uit. He's the playa. De vrouwen vinden dat ook oké. Maar als Tristan de liefde van zijn leven ontmoet, wil hij stoppen met zijn wilde lifestyle. Hij laat de one-night-stands achter zich, eveneens de feesten. Hij wil met haar settelen, maar dat blijkt heel wat makkelijker gezegd dan gedaan..

    Link:
    http://www.quizlet.nl/quiz/295080/kiss-with-a-fist--001/

    Het is geschreven in perspectief, dat je het weet. :')
    thanks.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hij lijkt leuwk! Ik doe hem ^^


    What you see, is what you get.

    Hij lijkt leuwk! Ik doe hem ^^

    thankyouverymuch. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jij schrijft echt goewd hoor! Verder zou ik zo zeggen =)


    What you see, is what you get.

    Jij schrijft echt goewd hoor! Verder zou ik zo zeggen =)

    dankje. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.