• Hebben jullie dat ook soms dat je heel de dag niets hebt geten,en je echt honger hebt. Maar wanneer je aan eten denkt,of je het in je handen hebt je bijna moet overgeven en zelfs nog geen koek naar binnen krijgt?
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=30914

    dat had ik ooit 1 week ja

    not funny

    Me heeft dat laaste tijd vaak =O


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    jah dat had ik ook vroeger
    toen kotste ik allen uit wat ik had gegeten (niet door me vinger in me keel te steken hoor)
    maar als ik jou was zou ik wel oppassen want je kan der wel boulimia van krijgen.
    XX


    /

    dat had ik ooit 1 week ja

    not funny

    indd niet funny ö want ik wil eten maar ik kan het niet (:

    Had ik vorige week. Ik ging zowat dood vn de honger maar ik kreeg echt nix binnen. Ik heb toen het hele weekend in de zetel gelegen. xd'


    A. ikmisje.

    Had ik vorige week. Ik ging zowat dood vn de honger maar ik kreeg echt nix binnen. Ik heb toen het hele weekend in de zetel gelegen. xd'

    Dat heb ik nu dus (': en da suckt ö

    ik heb dat neit.. maar ik heb wel dat ik echt gewoon geen honger heb dan een hele dag lang niet..


    A Noble was Born in Chaos

    nope.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Je krijgt er geen boulimia van, je krijgt er BED van :3


    All was well.

    Dat heb ik best vaak ;o


    Protège moi de mes désirs.

    Je krijgt er geen boulimia van, je krijgt er BED van :3

    bed?

    Ja, nu. Maar ik ben alweer ziek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb ooit om een andere reden een dag niet kunnen eten.

    Ik had een verdoving in mijn bek vorig jaar waardoor ik zelfs niet kon praten. Het zag er niet uit want die kolere tandarts had er te veel verdoving ingespoten. Gelukkig was ik er de volgende dag vanaf.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Omg daar heb ik ook last van alles wat jy ook hebt :8 maar ik eet tog terwijl ik misselijk ben ik wil geen anorexia krijge str8x

    (...)
    Dat heb ik nu dus (': en da suckt ö


    Dan ben je volgens mij gwn ziek. Veel rusten. (:


    A. ikmisje.