• Op school zit een jongen die ik erg mooi vind. Ben er niet verliefd op, maar hij ziet er leuk uit. Ik dacht altijd al dat hij iets voor mijn beste vriendin had, want hij keek altijd naar haar. en dat vertelde ik haar ook, maar zij zei dat het evengoed naar mij kon zijn, omdat we steeds samen zijn. Dus ik hoop krijgen enzo. Vandaag vertelde mijn vriendin dat ze aan de bushalte stond met nog een ander meisje en dat hij aan de overkant stond en steeds naar haar keek, stiekem maar te opvallend. Er stond ook een blond kind bij hem, maar ze waren zeker niet samen, stonden alleen maar te praten. En toen kwam er een jongen bij, waren ze aan het praten en plotseling wees hij naar haar en knikte hun kant op. Toen ze dat vertelde voelde ik me ineens behoorlijk kut en ik had helemaal niet verwacht dat ik zo ging reageren! dus nu voel ik me kut, omdat hij wat voor haar heeft ><


    All was well.

    Stiekem verliefd? :A


    Protège moi de mes désirs.

    Op 1 of andere reden ben ik nu hyper en blij voor haar x_x

    Omg, ik heb stemmingswisselingen xd'


    All was well.

    Hahahaha xd.


    Protège moi de mes désirs.

    ben blij voor je vriendin maa rjammer voor jou:)


    /

    dat is best kut voor jou.
    sorry voor mijn taalgebruik maar dat ben ik gewoon.

    weet je schaaaaat.
    toen ik eindelijk door had dat mijn crush een vriendinnetje heeft, 'stortte' mijn wereld ook in elkaar n_n. maar liefde kwetst nou eenmaal. Probeer er gewoon niet aan te denken, en je bent hem zo vergeten. Misschien is er iemand anders op jou school die jou ziet staan (;


    -

    kdenk datje toch wel stiekem verliefd bent ! ^^


    Gilles (ll)

    Misschien heel misschien had ie wel aan hun gevraagd of zij jou vriendin is en miste hij je.


    muziek altijd overal