• Faith is een jongen vampier, van 17 jaar oud. Ze is al vanaf het beging opgenomen in een weerwolvenroedel, wat heel bijzonder is voor aartsvijanden. De eeuwige strijd tussen vampiers en weerwolven, is door deze verschijning erg toegenomen.
    Normaal is het stil tussen de twee groepen, maar zins Faith is opgevangen door de familie (…) is het gevecht weer begonnen.

    Klinkt raar,, Aangezien iedereen weet dat Vampier en weerwolfen niet samen kunnen leven.. maar dat ondek je wel in het veddere verhaal =]
    Teminsnten als jullie het een goed iedee vinden?

    -Doen/Nietdoen?
    -Origneel/Niet orginaal?
    -Met Cullen familie en Black Peepz of niet?
    -Title?
    -Zo niet, met Twilight mensen,, naam Voor Werewolven familie?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    gwoon doen
    heewl orgineel heb ng niej eerder zo verhaal gelezen
    geen idee wie dat zijn...xD
    Vampire vs Werewolf? xD
    kzou er helmaal geen bekende mensen in doen..zo kun je je eigen fantasie gebruiken;)


    PS: laat ej het weten as je een deel hebt?
    lijkt me echt een coowl idee (Y)


    Love makes you feel perfect :D

    DOEN :)


    Don't walk away and leave without a reason.

    Doen, alleen zou ik geen bekende mensen/boeken er in gebruiken. Maar het blijft jou verhaal, dus ik laat de keuze aan jou.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Doen, alleen zou ik geen bekende mensen/boeken er in gebruiken. Maar het blijft jou verhaal, dus ik laat de keuze aan jou.

    Nee, inderdaat geen bekende mensen.. =]
    maar dan moet ik nog even namen gaan bedenken..
    Iemand Surgesities?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dacht dat het 't liedje van Tatu was =='
    ON: Met dit soort series moet je erg oppassen, daar bestaat namelijk al een aardige oplage van op Q. Bedenk van te voren gebeurtenissen die jouw serie echt jouw serie maken, dus orgineel. En wat bekende mensen betreft: Zou ik niet doen. Het is vaak leuker schrijven over een hoofdpersoon die jij helemaal zelf kan creeren. Dus ook het uiterlijk. Dat is bij bekende mensen niet zo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dacht dat het 't liedje van Tatu was =='
    ON: Met dit soort series moet je erg oppassen, daar bestaat namelijk al een aardige oplage van op Q. Bedenk van te voren gebeurtenissen die jouw serie echt jouw serie maken, dus orgineel. En wat bekende mensen betreft: Zou ik niet doen. Het is vaak leuker schrijven over een hoofdpersoon die jij helemaal zelf kan creeren. Dus ook het uiterlijk. Dat is bij bekende mensen niet zo.

    Jha weet, ik komen er dus ook niet in ;]
    En wat Orignaliteit betreft.. ik lees zelf geen Vampier weerwolven stories hier,, dus kan ook niks kopieren :Y)

    Ow en het eersten deel is al bijna af =]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''