• Is iedereen hier fan van Tokio Hotel? Bijna alle series gaan hier over Tokio Hotel xD Dr is een topic over jou perfecte optreden. Die kan je zelf inplannen. Op de eerste paar pagina's staat overal als hoofdact TH. Dat vind ik best grappig x']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik vind tokio hotel quizen irritand man!!


    hinthint-TH filter-fluisterde het stemmetje in je hoofd.

    Er zijn wel veel fans, maar je hebt ook mensen die geen fan zijn, dus eigenlijk snap ik het probleem niet echt. En eigenlijk kun je er ook niets aan doen. Iedereen mag op Quizlet zitten, fan of niet.
    Trouwens er zijn genoeg andere dingen voor de niet-fans. Je hebt tak van andere series.
    En niet alle fans zijn zo erg dat ze direct kwaad worden. Je hebt ook fans die ruimer denken en wat kunnen verdragen, die niet meer zo opgefokt zijn over hun. Dus ik zie hier echt geen obsessie.

    Geen fan. Check bandlist, geen TH in te vinden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben geen fan, maar er zijn hier inderdaad wel veel fans. En de meeste dan nog van Tom en Bill, dat is waar ik mij het meeste aan stoor. Ze zijn echt niet wereldwonder acht en negen, ofzo. ._.

    Ik vind het af en toe best lullig voor Tom en Bill, sommige fans worden helemaal kwaad als ze een vriendin krijgen. Btw, er waren toch maar 3 wereldwonderen O_O


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het stoort me niet, want ik let er al niet meer op..
    En als je het dan toch ziet staan in zo'n topic van 'Welke artiest is het leukst' enzo.. Kijk er dan gewoon niet heen..


    everything you imagined, and more...

    NEE, en ik lees (bijna) geen TH story's ik houd er echt niet van, met uitzondering van eentje :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Srry dat ik er van hou.


    Your Butt is Mine!

    Ik moet zeggen, de laatste tijd - en voornamelijk de mensen op het forum, zijn het er minder geworden. Worden ouder, ontekken nieuwe bands. 'Betere' Ik zelf ben geen fan meer, was het wel. Maar soms erger ik me aan die tokio hotel serie's. Maar die blijven nog steeds het best gemaakt worden.

    1: Het is geen th-site.

    Maar ik vind dat de meeste mensen gelijk hebben. Het lijkt hier wel een thmeetplek. Echt alles gaat over th enzo. Th heeft een filter, een eigen subforum, enz. En ik erger me soms best wel aan de th quizjes, omdat ze nogal zwaar onorgineel zijn. Maarja, niets aan te doen. Het is gewoon een fcking saaie hype.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik moet zeggen, de laatste tijd - en voornamelijk de mensen op het forum, zijn het er minder geworden. Worden ouder, ontekken nieuwe bands. 'Betere' Ik zelf ben geen fan meer, was het wel. Maar soms erger ik me aan die tokio hotel serie's. Maar die blijven nog steeds het best gemaakt worden.

    Ja, op het forum zijn idd minder Tokio Hotel dingetjes. Ik erger me wel aan de series die over Tokio Hotel gaat. Ik heb niks tegen die serie's, maar wel over de verhaallijnen, ze zijn bijna allemaal hetzelfde.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind het zelf redelijk irritant. Waarom? Als je eens een serieus topic opent met bijv. "Wat is je top 3 bands?" Komt er toch bij iedereen op nummer 1 TH. Nogal saaitjes. :')

    Lang niet bij iedereen. Echt niet bij iedereen. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    hinthint-TH filter-fluisterde het stemmetje in je hoofd.

    Die werkt heul niet. :o Ik heb dat ding aan, maar ik zie nog steeds TH-quizzen. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het was eerst veel erger, en toen waren veel van die mensen wat er nu over zeuren zelf fan ¬¬'
    En over die serie's:
    Veel th-fans zijn nu eenmaal levenloos en volgen veel series, waardoor er veel gemaakt worden.
    -including me-


    If you want me to listen, whisper...

    Het was eerst veel erger, en toen waren veel van die mensen wat er nu over zeuren zelf fan ¬¬'
    En over die serie's:
    Veel th-fans zijn nu eenmaal levenloos en volgen veel series, waardoor er veel gemaakt worden.
    -including me-

    Waarom ben je levenloos als je verhalen over je idolen leest? Dat is toch alleen maar leuk? :') Ik vind je echt niet levenloos als je TH-verhalen leest, heur. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Ik vind het af en toe best lullig voor Tom en Bill, sommige fans worden helemaal kwaad als ze een vriendin krijgen. Btw, er waren toch maar 3 wereldwonderen O_O


    Dat vind ik echt zo stom. Als ze niet eens kunnen aanvaarden dat ze noooooit met Bill of Tom samen zullen zijn dan is het ook al erg gesteld. ._.
    En btw, in de film die ik gezien heb waren er wel zeven wereldwonderen. xd'