• om te beginnen heeii
    hier komt mijn verhaal ik hoop dat jullie me kunnen helpen
    kijk ik en me zus :@ waren vroeger heel kloos maar haar vriend heeft haar veranderd en verpest steeds vakre kregen wij ruzie en steeds vaker werd de ruzie later opgelost vroeger hadden we nooit ruzie maar nu veraad ze me zelfs. ze heeft een f*king klote vriendin ik noe m haar ff denken lisa die lisa en ik hebben al een tijd ruzie mijn zus kan nooit boos worden zei heeftook vaa ruzie met haar maar mijn zus loopt lisa dus gewoon als een hondje achterna omdat ze niet boos kan worden nu hebben wij sinds maandag al ruzie en ik ben bang en ik weet het gewoon zeker dat dit neit meer goed komt, nou was ik op school en zat ik in de pauze bij het podium (zoals normaal) omdat daar me vrienden zitten toen stond ik voor me zus en zei was me t lisa aan het praten kijkt ze mijn kant op en zecht ze je hoeft niet naar me te kijken ofzo hoor en die lisa natuurlijk helemaal blij omdat mijn zus me een beetej af stond te lopen kraken ( dat deed me zus vroeger nooit toen waren we harstikke kloos en daar was lisa dus jaloers op) het doet me echt heel veel pijn om te zien dat we uit elkaargegroeid zijn en mijn zus kan het helemaal niks schelen :@:'(ik voel me zo kut en boos dat ik echt neit weet wat ik moet doen kunnen jullie mij helpen??

    1. me zus en ik waren vroeger heel kloos met elkaar
    2. Toen kwam er een jongen waar ze gek op is
    3. dat is natuurlijk leuk maar die kongen heeft haar veranderd
    4. wij kregen vaker ruzie etc.
    5. toen kregen we maandag ruzie dat nu nog neit goed is
    6. vandaag op school er is een meisje dat ik haat ( heb ik zo mijn redenen voor hoor) mijn zus weet dat en geeft meg gelijk enzo
    7. me zus kan niet boos owrden dus als ze ruzie heeft loopt ze als een hondje achter haar aan
    8. vandaag op podium waar ik altijd zit in de pauze stond ik voor haar met mijn vrienden en toen zei mijn zus je hoeft niet naar me te kijken etc toen begon ze me af te kraken wat ze normaal nooit doet
    9. ze liep boos weg en dat vond lisa dus helemaal geweldig
    10. toen werd ik opgefokt
    11. en ben ik in de klas in huilen uitgebarst
    en nu weet ik niet meer wat ik moet doen
    snappie


    /

    Haal je ouders erbij?

    ze heeft ook heel erg ruzie met mijn ouders enzo en ik en me ouders kunnen niet opschieten met elkaar dusdat werkt niet


    /

    ich zou diie Lisa of whatever een bitchklap geven && dah aan jee ouders vertellen hoe erg jee zus is veranderd door hun


    And love's heart is death for me and my poison girl

    life is pain....

    sterkte...

    Da meen je niet :O.. Ze vergeet gewoon der vrienden. Ik voel me buitengesloten :(


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    badankt voor jullie liefe reacties alleen is het nog steeds niet goed en gingen we allebij vanochtend weer weg met knallende ruzie :'(


    /

    Lieverd, ik ben er altijd voor je en je kan me alles maar dan ook alles zeggen. Ik sta voor je klaar in deze moeilijke tijd en je kan altijd bij me komen logeren zodat je er ff tussenuit bent!
    Liebe du xx

    thanx sgatjeh en dat weet ik tog (H)


    /