• Jap,ik krijg een tattoo.ja ik laat de T zetten van Tom ja.En ja jullie vinden dat zever,dat ik het niet moet doen,en dat ik er later spijt van ga krijgen,maar dat is mijn probleem,ik ga het toch lekker doen.Ook omdat het voor mij een belangrijke betekenis heeft(kan het later nog veranderen naar iets anders^^).Maar oke,ik weet dus niet waar ö! ofwel op mijn zeikant,op mijn ribben of mijn pols,dus wat is het mooist denken jullie?x
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=114325 dat word ze ^^

    Fantasie over here;; Zet die T, laat Tom er bij een sineersesie 'Tom' van maken. Met een lekkere handtekening d'r bij :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Als het niet te groot is moet ze er een armband om geen dragen of altijd lange mouwen aan xd'

    Je moet er maar zin in hebben.
    Maar nee echt, ze doen er moeilijk over.
    Ik ken iemand die heeft er een en die mag zelfs niet bij de Albert werken <.<

    (...)
    tampon

    van een tampon krijg je candidas (een soort soa Oo)

    (...)
    tampon

    Dat spreekt mij wel aan 8D

    @Joyce.
    doe dan minstens mijn naam xd'
    nee maar als ik jou was zou ik gewoon een leuk engels woord nemen of een tekeningetje van zo'n diamand 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fantasie over here;; Zet die T, laat Tom er bij een sineersesie 'Tom' van maken. Met een lekkere handtekening d'r bij :Y)

    Woooh joa ö
    of ik zorg voor een handtekening en laat die tattoeëre,oke nee dat dus niet (:

    (...)
    Dat spreekt mij wel aan 8D

    @Joyce.
    doe dan minstens mijn naam xd'
    nee maar als ik jou was zou ik gewoon een leuk engels woord nemen of een tekeningetje van zo'n diamand 8D

    haha ^^ nee ik ga de T nemen (:

    (...)
    Je moet er maar zin in hebben.
    Maar nee echt, ze doen er moeilijk over.
    Ik ken iemand die heeft er een en die mag zelfs niet bij de Albert werken <.<
    ik zou me er ook aan irriteren.
    Maar dat is toch belachelijk ><
    Het is gewoon een tattoo en niets besmettlijks ofzo --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Woooh joa ö
    of ik zorg voor een handtekening en laat die tattoeëre,oke nee dat dus niet (:

    Dat doen veel mensen wel he O.o
    Van andere bands.

    het enigste leuke engels woord is
    treasure

    en dat betekend koesteren


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)ik zou me er ook aan irriteren.
    Maar dat is toch belachelijk ><
    Het is gewoon een tattoo en niets besmettlijks ofzo --'

    Bij een piercing zeiken ze ook. Ik mocht daar ook niet werken mocht ik dat willen.
    Net als dat je met bv roze haar daar niet mag werken.

    het enigste leuke engels woord is
    treasure

    en dat betekend koesteren

    Of een schat :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    tiet.
    genoeg leuke woorden met een T, ik zeg doen. Liefst over de hele zijkant van je gezicht =)


    BAM!

    (...)
    Bij een piercing zeiken ze ook. Ik mocht daar ook niet werken mocht ik dat willen.
    Net als dat je met bv roze haar daar niet mag werken.


    DISCRIMINATIE.
    puh.
    naja albert suckt toch =']


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Bij een piercing zeiken ze ook. Ik mocht daar ook niet werken mocht ik dat willen.
    Net als dat je met bv roze haar daar niet mag werken.

    Dan zeggen ze dat je moet uitkomen voor u stijl ofso, en dan mag je nergens binnen.
    zoals die school in belgië,die metals mogen geen tshirte meer dragen met doodshoofden en van die botten enzu omdat het veel leerlingen en leerkrachten shokeerd door de steekpartijen --'

    (...)
    Dan zeggen ze dat je moet uitkomen voor u stijl ofso, en dan mag je nergens binnen.
    zoals die school in belgië,die metals mogen geen tshirte meer dragen met doodshoofden en van die botten enzu omdat het veel leerlingen en leerkrachten shokeerd door de steekpartijen --'

    Ja het is echt dom. O.o
    Maar serieus, ze doen echt moeilijk. Vrijwel overal. Als alto kom je moeilijk aan een baan. Dat is gewoon zo, ze nemen liever een blonde bimb.
    En ja dat gezeur over like, shirtjes gaat echt te ver.