• Wij hebben voor duits al een tijdje een nieuwe, in het begin was ze best relaxt enzo. Nu heeft zo'n beetje de halve school een hekel aan haar, de andere helft heeft haar niet. Waarom we een hekel aan haar krijgen, is omdat ze mensen helemaal down krijgt. Ze praat bijv een half uur lang over hoe teleurgesteld ze wel niet is over je. Btw geeft ze ook nog eens mensen de schuld van dingen die ze niet eens hebben gedaan. En ze denkt dat ze nog 20 is in plaats van 40(?)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    omg hoe erg o.O
    je moet kinderen juist motiveren


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Lekker dan |:


    Protège moi de mes désirs.

    Heey dat lijkt op mijn mentrix. Die geeft ook duits!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    omg hoe erg o.O
    je moet kinderen juist motiveren

    Ja idd, en dan gaat ze kwaad worden omdat wij chagarijnig gaan kijken bij haar in de les -_-


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ontslaan dat wijf! :Y)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Zo zijn er duizende leerkrachten hé, ieder zijn eigen karakter, leer er mee leven zou ik zeggen.
    Maar wij hebben ook noig eens ruszie gehad met onze leerkracht, en echt we vonden het zo'n bitch! maar nu zijn we wat veranderd en doen we vriendelijker tegen haar, en eigenlijk is ze echt wel tof ^^

    Je meent het, kom een keertje op mijn school en je moet kotsen. =='
    Serieus, mijn school staat bekend als dé strengste en moeilijkste school van Noord-Antwerpen.
    Het is niets meer dan schijnheilig gedoe, ik kan er zo kwaad om worden. Kinderen die niet goed voor het imago zouden zijn, laten ze express onvoldoendes halen zodat ze van school geschopt worden.

    OMG ;o mijn duitse leraar denk dat we zo dom zijn als een ezel ofzo :W terwijl we VWO+ 2 zijn. Maar hij legt het heel maf uit dat het gewoon niet meer te volgen is!


    when words fail, music speaks.

    Lijkt op mijn lerares Nederlands.


    We can only learn to love by loving.

    Je meent het, kom een keertje op mijn school en je moet kotsen. =='
    Serieus, mijn school staat bekend als dé strengste en moeilijkste school van Noord-Antwerpen.
    Het is niets meer dan schijnheilig gedoe, ik kan er zo kwaad om worden. Kinderen die niet goed voor het imago zouden zijn, laten ze express onvoldoendes halen zodat ze van school geschopt worden.

    Nou, dan kun je die school toch aanklagen? Want zover ik weet mogen ze dat niet doen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn leerkrachten zijn chill behalve dat wijf van LWS.


    Innocence.

    Zo zijn er duizende leerkrachten hé, ieder zijn eigen karakter, leer er mee leven zou ik zeggen.
    Maar wij hebben ook noig eens ruszie gehad met onze leerkracht, en echt we vonden het zo'n bitch! maar nu zijn we wat veranderd en doen we vriendelijker tegen haar, en eigenlijk is ze echt wel tof ^^

    Tja, het probleem is dat het kleinste dingetje genoeg is voor haar om kwaad te worden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    omg :O
    mijn leraar duits/mentor is juist harstikke positief telkens ookal gaat het niet zo goed:O
    maar ik ken het wel, mn nederlands lerares is zo!
    we hebben dr net 3 lessen gehad

    volleeeeedig mee eens!!

    voor informatica heb ik een pedofiel:O

    die raakt mij altijd aan

    Leerkrachten zijn zowiezo niet aardig of het moet een uitzondering zijn. ^^


    It even took me by surprise