• Als mens doe je vaak abnormale dingen. Je viert bijvoorbeeld de geboortedag. Wij hebben het de naam 'verjaardag' gegeven. Zouden dieren dat doen? Ik denk het niet. Dat is toch raar? Ik bedoel maar, dieren doen ook geen kleren aan. Behalve van die verwende mishandelde hondjes zoals die van Paris Hilton. Bijvoorbeeld honden die plassen toch ook tegen een boom aan? Waarom moet een mens dat nou weer in zo'n potje doen? En dan lopen al die natuurbeschermers te roepen dat de wereld eraan gaat. Pff, de enigste bedreiging voor de wereld is de mens! Wij brengen onze aarde ten gronde als we zo door gaan. Leer van je fouten, doen ze ook niet. Zoals met die kreditcrisis, dat was al eerder gebeurt met Japan! De mens is een raar wezen, een buitenstaander. Een buitenstaander die veel verschil kan brengen in zijn leef omgeving. Een buitenstaander die macht wil. Een buitenstaander die zijn soortgenoten iets aan wil doen, omdat ze ergens anders in geloven. Hoezo arrogant? De mens is raar, het rare is ook, ik ben er zelf een. Soms wou ik dat ik een poes was. Lekker lui in het zonnetje liggen en geen zorgen aan je hoofd. Maar helaas, ik ben en blijf een mens. Ik maak deel uit van de grootste milieuvervuilers op de wereld. Sorry, Aarde!

    Het is toch waar? De mens verpest de hele Aarde!
    Geschreven door mij xd


    when words fail, music speaks.

    your right

    (...)Ik denk dat de wereld vergaat in een zwart gat xd WEetje eigenlijk is het best raar waar we leven enzo. Ik bedoel, hoeg root is het heelal? Waar is het heelal? En wat is daar achter? Het is echt maf als je er over nadenkt xd

    ahg ja, ik ben al lang aan het dneken dat aliëns wel bestaan,ik vind het raar dat wij de enigste levende wezens zouden moetten zijn in het hele heelal, dat veel te groot is voor ons alleen!

    (...)
    ahg ja, ik ben al lang aan het dneken dat aliëns wel bestaan,ik vind het raar dat wij de enigste levende wezens zouden moetten zijn in het hele heelal, dat veel te groot is voor ons alleen!
    Idd ik geloof er ook wel in ^^ Maar niet in vliegende schotels en groene mannetjes ofzo.


    when words fail, music speaks.

    Koeien dragen ook bij aan de milieuvervuiling (nerd).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoezo? xd


    when words fail, music speaks.

    Koeien zijn cool [heeft net een sticker van een camipnacow op der wang xd]


    when words fail, music speaks.

    We gaan toch dood, maar onze kinders zullen er dan problemen mee hebben. ;o Wij zijn inderdaad raar.


    It even took me by surprise

    Het enigste probleem is dat we kunstmatig worden opgevoed....... =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hoezo? xd

    Omdat als een koe poept of een scheet laat er ammoniak vrij komt! En aangezien er nogal veel koeien zijn (cat).


    "I shut my eyes in order to see.'