• Haaii ^^

Vandaag kreeg ik een sms van een jongen dat ie mij leuk vind, maar het nu pas durft te zeggen. Ik ben met hem (en nog wat andere vriendinnen, en een vriend van hem) naar de bios geweest. En toen is hij ook helemaal mee terug gelopen met die vriend en een vriendin naar mijn huis. En toen zijn ze allemaal zelf naar huis gegaan.

Mijn probleem:
    Ik zou niet weten wat ik nu moet doen.. Ik heb hem toen terug gestuurd dat ik het wel lief vond enzoo. En later stuurde hij dus weer dattie stiekem hoopte dat ik hem ook leuk zou vinden. Ik weer terugsturen:
    Ik weet niet.. >< Ik vind je wel erg aardig enzo, maar ik weet niet of ik je leuk leuk vind..

Hij stuurde terug dat hij het wel respecteerde enzo, maar ik voel me zo lullig nu. Ook heb ik al gezegd, dat we eventueel wel eens konden afspreken enzo.. Ik weet niet wat ik nu moet doen!! ><

HELP ME PLEASE (huil)

Shut up, before I stab you with my chopsticks

# 2de reactie van Noukelplopx3

Nou, ik snap wel wat je bedoelt( dénk ik). Ik denk dat je je gevleid voelt omdat iemand je leuk vind. En aangezien je hem wel aardig vind, denk jij maar; oh, ik vind hem vast leuk. Misschien is dat ook wel zo hoor! Dan heb ik het mis. Maar ik zou eerst leuke gesprekken voeren, en iets meer over elkaar te weten komen. of so ;s

Maar ik vind het vooral een probleem om hem dus te zeggen dat ik dus zowiezo niet nú met hem wil. Ik vind het namelijk heel erg om mensen te kwetsen enzoo :S

jij kunt er niks aan doen dat je niks voor hem voelt ;)

jij kunt er niks aan doen dat je niks voor hem voelt ;)

Ja maar.. Dat wéét ik dus niet. Ik heb wel vaker gedacht dat ik hem opzich wel leuk vond. Maar nooit echt van heel erg leuk.

(en hoe je van 1 fucking smsje al gelijk begint te stressen >< )

(...)

Maar ik vind het vooral een probleem om hem dus te zeggen dat ik dus zowiezo niet nú met hem wil. Ik vind het namelijk heel erg om mensen te kwetsen enzoo :S
    kee, t is moeilijk, maar je zou het vaker moeten doen. En je vertelt dat hij aardig is. Dan gaat hij je écht niet vermoorden omdat je 'nee' zegt. Hij kan boos worden ja, maar jíj kan er niks aan doen dat je niks voor hem voelt. Voor het zelfde geld wist je helemaal niet dat hij iets voor je voelde.

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Denk er goed overna en neem dan kleine stapjes;)

Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

Ik zou afwachten en tegen hem zeggen dat je gevoelens voor hem niet helemaal duidelijk zijn.. En er dan achter zoeken of je hem leuk vind of niet..

You'll never dream alone. <3