• Nou mijn vriend knuffelt mij heel vaak enz ( wat volkomen normaal is) maar hij knuffelt ook wel eens andere meisjes..
    Dat vind ik niet leuk, want dan heb ik het gevoel dat ik er niet meer ben =o


    Hated by many, confronted by none!

    Hij is gewoon gestoord... (puh)


    One who knows nothing can understand nothing.

    trek het je niet te veel aan joh. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hijs dan waarschijnlijk popi
    wil aandacht
    ookal krijgt ie die van jou

    dat was mijn speech

    (A)


    Evaa x'je


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    hij is wel heel lief enz maar toch.. ik voel me er niet zo goed over..


    Hated by many, confronted by none!

    Op wat voor manier knuffelt hij dan andere meisjes? Als dat op dezelfde manier is als bij jou, spoort hij niet.. en als hij niet meer verliefd is, moet je zeggen dat hij dat ook wel recht in je gezicht kan zeggen...


    Als je maar een ananas hebt..

    nou kijk , die meisjes komen naar hem toe om te knuffelem, en hij laat dat allemaal toe , maar hij loopt wel vaak achter mij aan xD


    Hated by many, confronted by none!

    maar jij zoent hem tog ook
    en dat doen die andere meisjes niet ^^
    ( of zoen je hem niet??)
    XX


    /

    Djezus --' Je bent echt té jaloers. De vriend van mijn zus geeft mij ook altijd een kus als hij hier is en ook wel een knuffel, maar zij doet zo niet hoor. Jongens vinden jaloerse meiden niet leuk, leer het maar snel af.

    ja ik zoen hem ook , em miss doe ik ook wel overdreven


    Hated by many, confronted by none!

    En ik maar denken dat ik snel jaloers was. Dude, ik ken zoveel mensen die ik knuffel en die een vriend/vriendin hebben.

    Waarschijnlyk bedoelt hy het by die meisjes gewoon als vrienden hoor. ;D
    Je moet je er niets van aantrekken, of je kan hem ook gewoon zeggen dat je het niet so leuk vint. :]


    None but ourselves can free our minds.

    Djezus --' Je bent echt té jaloers. De vriend van mijn zus geeft mij ook altijd een kus als hij hier is en ook wel een knuffel, maar zij doet zo niet hoor. Jongens vinden jaloerse meiden niet leuk, leer het maar snel af.


    Niet iedereen is pas jaloers als haar vriend met een ander in bed kruipt. Damn,jaloersheid kan je vaak niet tegenhouden.


    -

    ja ik zoen hem ook , em miss doe ik ook wel overdreven
    Joh.. Ik krijg al wurgneigingen als ik mijn EX vriendje met een meisje zie staan [wurgneigingen tegenover dat MEISJE xD] dus jij stelt je heus niet aan...
    Misschien moet je het eens tegen hem zeggen?

    (...)Joh.. Ik krijg al wurgneigingen als ik mijn EX vriendje met een meisje zie staan [wurgneigingen tegenover dat MEISJE xD] dus jij stelt je heus niet aan...
    Misschien moet je het eens tegen hem zeggen?

    ja misschien wel ja :s


    Hated by many, confronted by none!

    Praat er met hem over..:Y)
    lekker standaart, maar miss helpt het (:


    ' niks is wat het zijn moet '