Nou mijn vriend knuffelt mij heel vaak enz ( wat volkomen normaal is) maar hij knuffelt ook wel eens andere meisjes..
Dat vind ik niet leuk, want dan heb ik het gevoel dat ik er niet meer ben =o
Op wat voor manier knuffelt hij dan andere meisjes? Als dat op dezelfde manier is als bij jou, spoort hij niet.. en als hij niet meer verliefd is, moet je zeggen dat hij dat ook wel recht in je gezicht kan zeggen...
Djezus --' Je bent echt té jaloers. De vriend van mijn zus geeft mij ook altijd een kus als hij hier is en ook wel een knuffel, maar zij doet zo niet hoor. Jongens vinden jaloerse meiden niet leuk, leer het maar snel af.
Waarschijnlyk bedoelt hy het by die meisjes gewoon als vrienden hoor.
Je moet je er niets van aantrekken, of je kan hem ook gewoon zeggen dat je het niet so leuk vint. :]
Djezus --' Je bent echt té jaloers. De vriend van mijn zus geeft mij ook altijd een kus als hij hier is en ook wel een knuffel, maar zij doet zo niet hoor. Jongens vinden jaloerse meiden niet leuk, leer het maar snel af.
Niet iedereen is pas jaloers als haar vriend met een ander in bed kruipt. Damn,jaloersheid kan je vaak niet tegenhouden.
ja ik zoen hem ook , em miss doe ik ook wel overdreven
Joh.. Ik krijg al wurgneigingen als ik mijn EX vriendje met een meisje zie staan [wurgneigingen tegenover dat MEISJE ] dus jij stelt je heus niet aan...
Misschien moet je het eens tegen hem zeggen?
(...)Joh.. Ik krijg al wurgneigingen als ik mijn EX vriendje met een meisje zie staan [wurgneigingen tegenover dat MEISJE ] dus jij stelt je heus niet aan...
Misschien moet je het eens tegen hem zeggen?