• Hoi,


    Ik ben op zoek naar filosofische uitspraken, omdat ik die mooi vind [/droogheid]
    Zoiets als:

    Leven is herinneringen bewaren voor later, om ze dan echt te beleven - H.van Straten

    Wil je er dan ook de naam bijzetten van de gast die dat zei? n_n

    Dankuuu' <3

    Toeval kun je niet plannen - Een vriend van mij, na een lange discussie =]
    Het verlangen naar kennis is het natuurlijkste verlangen van de mens - Plato
    Waarom doet het heelal eigenlijk al die moeite om te bestaan? - Stephen Hawking
    Socrates was de meest wijze man op aarde, niet omdat hij veel wist, maar omdat hij wist dat hij niks wist - Een orakel
    Okee, ik ben dus een beetje heel erg een filosofie nerd (nerd)


    believers never die.

    Toeval kun je niet plannen - Een vriend van mij, na een lange discussie =]
    Het verlangen naar kennis is het natuurlijkste verlangen van de mens - Plato
    Waarom doet het heelal eigenlijk al die moeite om te bestaan? - Stephen Hawking
    Socrates was de meest wijze man op aarde, niet omdat hij veel wist, maar omdat hij wist dat hij niks wist - Een orakel
    Okee, ik ben dus een beetje heel erg een filosofie nerd (nerd)

    Die zijn mooi!
    Dankje n.n
    Nog Quizzollertjes? ;D

    Het lot helpt de dapperen - Plinius Maior

    Ik denk, dus ik besta - Descartes

    Onwetendheid is de bron van alle kwaad - Socrates

    Filosoferen is in feite: je voorbereiden op de dood - Plato

    Look like the innocent flower, but be the serpent under 't' - Shakespeare

    genoeg? (:


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Het lot helpt de dapperen - Plinius Maior

    Ik denk, dus ik besta - Descartes

    Onwetendheid is de bron van alle kwaad - Socrates

    Filosoferen is in feite: je voorbereiden op de dood - Plato

    Look like the innocent flower, but be the serpent under 't' - Shakespeare

    genoeg? (:

    Ja, die zijn ook al zo mooi n.n
    Dankje!

    To be ore not to be. Thats the question-Shakespeare


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Kennis is wit - Samantha
    _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms is het leven één groot condoom.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik krijg spam, dus ik besta

    ge krijgt een kaars en een lucifer,maar als gij ze niet aansteekt hebt ge geen licht - Annelies

    Op het moment heb ik geheugenverlies en tegelijkertijd heb ik een deja-vu...volgens mij ben ik dit eerder vergeten...


    Love makes you feel perfect :D

    Als wij mensen zich ontwikkeld hebben, op één van de planeten in één van de zonnenwegen in deze ruimte.. hoeveel aliens zouden er dan wel niet bestaan? - caitlin, oke I know het is niet echt filosofisch maar toch..

    Het zijn de kleine dingen die het leven mooi maken - caitlin.

    Als de rijken oorlog voeren zijn het de armen die sterven - Linkin park^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Als je leeft om te dromen, waarom leef je dan nog om te dromen ? - Goede vriendin van mij, Lucy (xPrettyDoll).

    Ik ben een vieze kopieërder, ik kopieër alles van een site :Y)
    Gottfried Wilhelm Leibniz: 'Filosofie is dat vakgebied waarop je een hoop stof doet opwaaien en vervolgens klaagt over het feit dat je
    Aristoteles: 'De ergste vorm van ongelijkheid is proberen ongelijke dingen gelijk te maken niets kunt zien.'
    Sören Kierkegaard: 'Er komt een moment in het leven waarop de onmiddellijkheid gerijpt is en de geest een hogere vorm eist. Als dat niet gebeurt, komt de beweging tot stilstand en treedt de zwaarmoedigheid in. Het merkwaardigste aan de melancholie is haar onverklaarbaarheid. Vraag je een zwaarmoedige wat hem zo bedrukt, zal hij antwoorden: 'Ik weet het niet.' Daarin ligt het oneindige van de melancholie.'

    ge krijgt een kaars en een lucifer,maar als gij ze niet aansteekt hebt ge geen licht - Annelies


    Wauw :O

    Die vind ik mooi (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Als je leeft om te dromen, waarom leef je dan nog om te dromen ? - Goede vriendin van mij, Lucy (xPrettyDoll).

    Om die uitspraak zou je spontaan zelfmoord plegen man x')


    Everything means nothing, if I ain't got you.