• Yay.
    I had a great day. =='
    Eerst kreeg ik een test Wiskunde terug, 1/7. Normaal had ik dus een 0/7, maar die leraar had perongeluk een één geschreven. Lekker handig. :'D
    Maar dus, het voorlaatste uur hadden we biologie. Daar hebben we een vervangster voor, want die andere is net bevallen. Je kent dat wel, zo'n net afgestudeerde types die heel onzeker zijn. ><
    Maar mijn klas is dus de 'kutklas'. Dus telkens wanneer we daar binnenkomen is ze al half paniekerig, terwijl we bij haar bijna niets ergs doen.
    Dus, we komen daar binnen, iedereen praat een beetje, niet overdreven ofzo. Wat doet dat mens? Niets, nada, noppes. We luisterden zogezegd niet naar haar, dus wilde ze geen lesgeven aan ons. Wij hadden zo iets van 'Okéé...'
    Na twintig minuutjes begon ze eindelijk haar les, maar ondertussen had iedereen wel wat beters gevonden om te doen. Wat wil je ook, als je ons twintig minuten niets laat doen, gaan we de boel wat opvrolijken. ><
    En op het einde van de les, ging ze jammeren dat we veel te 'stout' waren en haar keel helemaal pijn deed van het roepen enzo. Niet dat ze heeft zitten roepen tegen ons, klein detail. ><
    En toen begon ze te huilen.
    Wij naar buiten, het was pauze. Maar zo'n dingen gaan bij de leerkrachten rond als een lopend vuurtje. Dus, het laatste lesuur na de pauze wij helemaal hyperactief tegen de lerares van Engels: 'Wat er ook over ons gezegd wordt, HET IS NIET WAAR. :Y)' Gingen we met z'n allen helemaal vaag doen, zelfs de lerares. :'D
    Maar, morgen, onze klassenlerares, dat gaat echt vuurwerk geven. Ze dreigt er al weken mee dat onze volgende misstap een contract met school zou betekenen. En dat wilt dus zeggen dat we mogen nablijven bij het minste, of zelfs geschorst mogen worden als we een schoolboek vergeten. ><
    I'm telling you, VUUUUURWERK, morgen.

    eeeh wtf xD


    Life is hard and then we die

    hmm , niet erg handig, maar zou wel iets meenemen om het vuurwerk te doven..
    miss een chocoladetaart? XD


    Hated by many, confronted by none!

    Dat heb ik ook gehad.. als ze bij ons nix zeggen gaan we gewoon door.. dus die vrouw stond daar voor de klas.. en zei nou dan niet hea..

    en nu heb ik dus een vreselijke achterstand xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    o-o dude leraren die huilen zijn grappig o.o


    We can only learn to love by loving.

    Dat mag lekker toch niet,
    Want het is nog geen nieuwjaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou en. :Y)
    Wij zijn echt zooooo dood morgen. ><

    Dat mag lekker toch niet,
    Want het is nog geen nieuwjaar.
    whuhu inderdaad :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil komen kijken naar het vuurwerk! Mag dat?

    HUILENDE LERAREN ZIJN STOERR (HH)

    wij hebben ook zo'n soort lerares voor Nederlands. we zijn er al 2 keer met heeel de klas uitgestuurd. en toen ging ze bijna janken

    x


    omg. i love you.

    Ja, komt maar af. :Y)

    Ik leef met je mee, dude.
    Dat doet onze Engels lerares ook altijd.
    En ik haat haar dus...
    Maar succes morgen, en maak wat foto's van het vuurwerk. :Y) Heb je bewijs en kan je haar aangeven


    You move me ......... Kurt

    Hebben wij ook eens gehad xD

    Wij werden bijna opgesplitst, maar dat is nooit gebeurd.


    Think before you act.

    geef ons morgen gelijk het nieuws... (A)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Pfft... Dat hadden we ook... Zo'n afgestudeerd ding voor Frans... 10 preken gehad van onze mentor, maar nu hebben we een andere Franslerares =D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    nou succes dan morgen?