Ik denk wel dat ze het sportpaleis gaan vol krijgen. Oké, er haken fans af, maar diegene van Q zijn maar een klein onderdeel van al hun fans. Er lopen er in heel België wel nog een pak rond, dus ik denk dat het wel moet lukken.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
nuja, vorig jaar natuurlijk wel, toen waren de kaarten meteen uitverkocht, dat weet ik nog vééél te goed > < maar nu, ik weet het niet. & inderdaad, als ik kom natuurlijk wel, want dan komt iedereen voor mij, en niet voor hen. Ik ben zovéél interesanter en beter dan Tokio Hotel ^^ Hihaaaaaaa <3
Some people make the world special just by being in it
Pahahaha (': Sorry hiervoor moest ik gewoon eens heel hard even lachen. Let me explain:
Vroeger, toen Tokio Hotel nog het normale boysbandje was er ze niet naar Amerika etc gingen en hier gewoon in hun veilige Europa bleven kregen ze het Sportpaleis zonder enige moeite vol. Maar nu, sinds ze zo'n hele tijd zijn weggeweest en niets van zich lieten horen etc. krijgen ze volgens mij nét Vorst Nationaal vol.