• Lang verhaal maar zeker het lezen waard als je wilt weten wat voor geweldigs mij is overkomen!!
    Zoals sommige wel gelezen hebben, ben ik een paar dagen geleden naar Emilie autumn geweest. Wie niet weet wie zij is.. Zij is een artieste, maakt super toffe muziek en ik ben helemaal dol op haar. Ze heeft een achtergrond geval dinges groepje genaamd ‘the bloody crumpets’. Verschillende van die crumpets kwamen naar buiten en langs ons heen gelopen. En ik ben toen als eerste met Veronica op de foto geweest. Ik stond al met haar op een foto [van het vorige concert], maar dat was een heel ánder soort foto x].
    Een van die crumpets is trouwens ook heel erg speciaal voor mij (Aprella) [/ga ik niet uitleggen is een te lang verhaal] en op het moment dat zij gister middag naar buiten kwam lopen en me glimlachend aankeek, dacht ik echt dat dat het geweldigste moment van mijn leven was. Dit heeft er niets mee te maken of ik obsessed ben of zo, maar ze is gewoon zo ontzettend belangrijk voor mij! Zo onzeker en bang als ik was heb ik haar gevraagd of ze met me op de foto wilde. Eerst mocht dat niet, en werd ze meegesleurd door Maggie (een andere crumpet) maar uiteindelijk heb ik haar zo ver gekregen dat ze toch wilde. Op dat moment dacht ik echt dat dat mijn beste foto ooit zou zijn, die ik in mijn bezit zou hebben. Ik was helemaal blij en ik werd nog blijer toen ik later na ook met een andere crumpet (Contessa) op de foto stond. Ze was zo ontzettend lief, en waarschijnlijk net zo verlegen als ikzelf.
    Het concert was mega tof, we stonden helemaal vooraan, en hadden met iedereen op het podium verbaal en non-verbaal contact. Super tof was dat!
    Sommige, die me misschien erg goed kennen. Weten dat ik sinds een tijdje helemaal gek ben van een bepaald persoon genaamd David Stoupakis.
    Na het concert gingen we in de rij staan voor de singeersessie. En toen ik rechts van me keek stopte mijn hart met kloppen, werkelijk waar. Nu ik weer aan terug denk krijg ik geen lucht meer. De man die ik zo ontzettend adoreer, waar ik zo ontzettend tegen op kijk. Stond nog geen 2 meter van me verwijderd. Ik had nooit durven dromen dat ik ooit verder contact met hem zou hebben, buiten emails. Maar hij stond gewoon werkelijk waar naast me. Ik als een josti natuurlijk op hem afgelopen. Ik vertelde hem dat ik een groot fan van hem ben (waarschijnlijk zijn grootste) waar hij natuurlijk heel erg om moest lachen. Hij word nooit aangesproken omdat mensen hem kennen in Amerika, laat staan in Nederland. Maar hij vond het dus helemaal fantastisch en ging helemaal blij en achterlijk doen. Hij beval me dat ik hem moest schrijven en mailen, en de foto’s moest sturen..
    Je kunt je niet voorstellen wat dit voor mij betekende. Ik ben zo kapot gek op die gozer. Hij is zo fantastisch, ik kan het gewoon n iet omschrijven. En ik had gewoon nooit verwacht dat ik hem ooit zou ontmoeten, .. en dat gewoon in Nederland. En we waren het er natuurlijk beide over eens dat zijn vrouw (Aprella) het beste, tofst, en gaafst is van iedereen!
    Nou dit was een soort van mijn verhaal. Als je het helemaal gelezen hebt vind ik dat heel erg tof, en ben ik blij dat ik mijn vreugde met jou heb kunnen delen ^^. Coldplace moet me eerst de stoupakis foto’s nog duursturen, maar de foto’s zullen zo snel mogelijk allemaal in mijn fotoboek staan.

    x. KirstenSnaps


    =====

    Edit: Voor de fotows van mij, David, Aprell en Contessa klikt u hier maar ^^ http://www.quizlet.nl/fotoboek.php?id=10827&map=6527


    Wie du mir, so ich dir.

    Whaaa! Geweldig <3
    Ben best Jaloers nu :X

    Ah vet voor je Kirst :D
    Ik heb geen idee wie het is maar echt. ^^

    Mail je nu ook met hem?
    En krijg je dan antwoord?

    Omg,Sooo geweldig.Jij bent echt een geluksVogel! ^^

    Ik ben blij voor je! :D

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Woooow Ö


    Live for something or die for nothing

    Ah vet voor je Kirst :D
    Ik heb geen idee wie het is maar echt. ^^

    Mail je nu ook met hem?
    En krijg je dan antwoord?
    Ja man het was echt super vet!! Ik heb ook een schilderij van hem, die hij gemaakt heeft. En hij heeft al een paar keer terug geschreven op myspace, dus als hij nou weet dat ik dat ben gaat hij dat zeker doen ^^. Ik zal zo is even wat foto's op Quizzol zetten.


    Wie du mir, so ich dir.

    Waaaauw! Ik zou ook mega blij zijn! Wat vrienden van me zijn er ook geweest. Echt, super meid!


    Life is hard and then we die

    Gefeliciflapstaart? <3

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
    Kirsten, I'M GOING CRAZIEEEEEEEEE.
    Hoi. :Y)
    HOLY FCUK.
    DAVIDDOS FOTOS KIRSOS, WHOAT.
    Hoi. :Y)
    Ik vind het echt helemaal geniaaaaaaaaaal.
    Jaloers as hell.
    Maaar heeeeeeeeeeeeeeeel blij voor je.
    En whoa, wat een verhaal.
    Damn.
    Hoi.
    Doei.

    Ah wat leuk! Mailse met hem! ^^


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Aah, lijkt me ZO vet!
    Die tekeningen in de uitkomsten van je serie 'trapped in an asylum' zijn toch van hem? Die vind ik zo geweldig. n_n
    Ik scroll elke keer verder naar beneden om te kijken of er nog 1 bij staat :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leuk :''D


    Protège moi de mes désirs.

    Aah, lijkt me ZO vet!
    Die tekeningen in de uitkomsten van je serie 'trapped in an asylum' zijn toch van hem? Die vind ik zo geweldig. n_n
    Ik scroll elke keer verder naar beneden om te kijken of er nog 1 bij staat :')

    Jaman, ik ook. :'D

    GEWELDIG VOOR JE ;D x


    None but ourselves can free our minds.

    Aah, lijkt me ZO vet!
    Die tekeningen in de uitkomsten van je serie 'trapped in an asylum' zijn toch van hem? Die vind ik zo geweldig. n_n
    Ik scroll elke keer verder naar beneden om te kijken of er nog 1 bij staat :')
    Ik ben zoooo verliefd op zijn handjes, ze maken zo'n prachtige dingen!! Ik heb ook een schilderij van hem -draait helemaal door AGAIN-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken 'm niet, maar ik vind het wel heel erg sjiek en geweldig voor je !! Je zou voor minder helemaal blij zijn! :d