• Vooroordelen, de waarheid is meestal leuker.

    Wie is het daar mee eens?
    Waarom wel/niet?

    Ik snap je stelling niet?

    Ik snap je stelling niet?

    En ik snap jou niet?
    Nee, uhm. Vooroordelen, de waarheid is meestal leuker. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, dudette.

    Ik doe niet aan vooroordelen =] 99% van de tijd kloppen ze niet.
    Toch gelooft meerderheid van de mensen erin, en het is vreselijk leuk daarmee te fokken >=]


    BAM!

    (...)
    En ik snap jou niet?
    Nee, uhm. Vooroordelen, de waarheid is meestal leuker. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, dudette.


    dudette is mijn woord -kijktjouboosaan-
    hihaa, je zal wel gelijk hebben.


    -

    (...)

    dudette is mijn woord -kijktjouboosaan-
    hihaa, je zal wel gelijk hebben.

    Solliesnollie .

    Ik heb vooroordelen, maar wel onbewust. Ik denk niet echt dat je eraan kan ontsnappen. Maar je hebt wel altijd van die mensen die naar hun vooroordelen handelen. Als ze bijvoorbeeld een anders uitziend kind zien, hebben ze meteen een vooroordeel, maar dan kun je ofwel normaal tegen dat kind doen, of haar ook 'anders' behandelen. Ik heb vooroordelen, maar handel er niet naar.

    Ik heb vooroordelen, maar wel onbewust. Ik denk niet echt dat je eraan kan ontsnappen. Maar je hebt wel altijd van die mensen die naar hun vooroordelen handelen. Als ze bijvoorbeeld een anders uitziend kind zien, hebben ze meteen een vooroordeel, maar dan kun je ofwel normaal tegen dat kind doen, of haar ook 'anders' behandelen. Ik heb vooroordelen, maar handel er niet naar.

    You've got right. :'D

    Ik heb vooroordelen, maar wel onbewust. Ik denk niet echt dat je eraan kan ontsnappen. Maar je hebt wel altijd van die mensen die naar hun vooroordelen handelen. Als ze bijvoorbeeld een anders uitziend kind zien, hebben ze meteen een vooroordeel, maar dan kun je ofwel normaal tegen dat kind doen, of haar ook 'anders' behandelen. Ik heb vooroordelen, maar handel er niet naar.

    Je hebt gelijk. Ik zie er ook anders uit maar gelukkig heb ik er nog niet zo veel last van gehad.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik doe niet aan vooroordelen =] 99% van de tijd kloppen ze niet.
    Toch gelooft meerderheid van de mensen erin, en het is vreselijk leuk daarmee te fokken >=]


    Hell it is. :Y)
    Al veel grappige situaties meegemaakt doordat sommige personen echt té veel op hun vooroordelen afgaan. x')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik vind het irritant dat mensen steeds vooroordelen hebben over mij. Maar ik denk dat iedereen weleens vooroordelen heeft. ;D


    A. ikmisje.

    Ik zit bom van vooroordelen. En de mensen die dat niet hebben liegen. Ze uiten het alleen niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vooroordelen hmm
    Ik heb zelf altijd redelijk snel m'n conclusie over iets of iemand, maar dat is meer een gevoel wat meestal wel klopt.
    Maarja, iedereen heeft t wel.
    Ikvindnegersbijvoorbeeldaltijdirritantdoordatkutgedragenzo o.o