• ochjah spreekt voor zich ....
    (ik had zo ene topic op netlog gezien en kvon dat er een paar grappige reacties tussen zitten vandaar ..)

    hier de mijne :

    -sms'en
    -denken denken en nog een dneken tot ik in slaap val :S

    Lezen xD
    En proberen te slapen xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    In bed verder schrijven aan mijn quiz xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik kan nooit slapen.
    Dus soms ga ik denken. Of ideeen verzinnen voor mn quiz, en altijd smsen. En soms bellen. En tv kijken. En lezen.
    En dan ga ik weer proberen te slapen.
    Maar dan lukt het weer niet. Dus dan pak ik mn mp3 en dan ga ik (proberen zachtjes) door mn kamer springen. (A) En dan wil ik slapen. Maar dan ben ik hieper van het springen. Dus dan kan ik nog niet slapen.
    En ik ga tussendoor zo'n 15 keer naar de wc omdat ik me verveel. :P


    AAP

    Ik kan nooit slapen.
    Dus soms ga ik denken. Of ideeen verzinnen voor mn quiz, en altijd smsen. En soms bellen. En tv kijken. En lezen.
    En dan ga ik weer proberen te slapen.
    Maar dan lukt het weer niet. Dus dan pak ik mn mp3 en dan ga ik (proberen zachtjes) door mn kamer springen. (A) En dan wil ik slapen. Maar dan ben ik hieper van het springen. Dus dan kan ik nog niet slapen.
    En ik ga tussendoor zo'n 15 keer naar de wc omdat ik me verveel. :P

    wóóóów xD:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja das best veel he? :P


    AAP

    Muziek luisteren(A)

    Ik word hyper van muziekluisteren. (A)
    XD


    AAP

    muziek luistre doe ik soms in bed toto ik in slaap val(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Al mijn posters 10 keer tellen, want dan sla ik er weer 1 tje over en dan klopt het niet meer, dus ga ik weer overnieuw(A)

    En daarna ga ik dan tellen hoeveel ik er van Tom heb etc. Dat schrijf ik dan allemaal op.

    Of ik schrijf me quiz verder, of ik lees of ik doe niks


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    De avond voor 4 maart kon ik totaal niet slapen, en dan krijg ik altijd liedjes in me hoofd. Ik krijg toen zlefs liedjes van Kinderen Voor Kinderen in me hoofd o.0


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik kan nooit slapen.
    Dus soms ga ik denken. Of ideeen verzinnen voor mn quiz, en altijd smsen. En soms bellen. En tv kijken. En lezen.
    En dan ga ik weer proberen te slapen.
    Maar dan lukt het weer niet. Dus dan pak ik mn mp3 en dan ga ik (proberen zachtjes) door mn kamer springen. (A) En dan wil ik slapen. Maar dan ben ik hieper van het springen. Dus dan kan ik nog niet slapen.
    En ik ga tussendoor zo'n 15 keer naar de wc omdat ik me verveel. :P


    Ik kan dat nii doen :S
    Mijn vader slaapt in de kamer naast mij en er zit een hele dunnen muur tussen:S
    Dus ik hoor het zelfs als hij draait in bed..
    En hij is 's avonds wel tot 2 uur wakker:S
    Dan merkt hij mij op en ben ik dood +_+


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oow dat is kut..
    Maar ik ga meestal vroeg naar bed.
    Zodat ik ongeveer om 12 uur slaap.. :P
    Want anders slaap ik om 3 uur snachts, en dan moet ik er om 6 uur al weer uit.. :S


    AAP

    Als ik echt niet kan slapen ga ik m'n kamer opruimen, en daarna op de grond slapen, dan kom ik wel meteen in slaap. En als het niet te laat is dan stel ik me voor waar ik geweest zou zijn als ik TH kendeXD[/omg]. En ik sms als ik btg heb.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ow ik ga altijd muziek luisteren voordat ik ga slapen.

    en ik krijg in mijn slaap of als ik bijna in slaap ben geweldige ideeen voor men quizXD


    I go wherever you will go..

    Als ik echt niet kan slapen ga ik m'n kamer opruimen, en daarna op de grond slapen, dan kom ik wel meteen in slaap. En als het niet te laat is dan stel ik me voor waar ik geweest zou zijn als ik TH kendeXD[/omg]. En ik sms als ik btg heb.

    Op de grond slapen? :O xD
    Dat lijkt me echt niet fijn. Idd over leuke dingen fantaseren helpt heel erg :P Zo raar is het dus niet dat je dan aan TH denkt! ^^
    Ik denk gewoon aan leuke dingen, want van piekeren lig je alleen maar wakker. En als ik niet kan slapen, dan is het meestal doordat ik ergens mee zit en dan ga ik in mijn 'dagboek' schrijven, of een gedicht schrijven. En dan kan ik wel slapen ^^


    I clicked my heels and wished for you.