• Heey allemaal!

    Ik wil hier even m'n mening uiten dus begrijp me zeker niet verkeerd!

    Eerst en vooral wil ik even zeggen voordat ik dingen naar m'n hoofd krijg van Th-Focker! ofzo zeggen dat ik zelf Th-fan ben!

    Het zit dus zo :

    Ik vind eerlijk gezegt dat Th doordat ze naar Amerika zijn geweest 'braver' zijn geworden.
    Ik bedoel, kijk maar alleen maar naar de kleding van Bill!
    Die is super hard verandert sins ze in Amerika zijn geweest!
    Hij draagt toch echt van die kleding waarvan je denkt van 'Omg dat verkopen ze toch niet in een 2dehandswinkel?'
    Hij had toch zelf gezegt dat hij al z'n kleren in een 2de handswinkel kocht?!
    En dan zijn haar enzo!
    Mijn moeder zegt dat dat allemaal de schuld van Amerika is omdat ze in Amerika heel wat 'braver' moeten zijn da hier in Europa.


    Dit is mijn mening erover!
    Ga nu niet zitten zeiken van:
    Jij bent geen echte fan of
    Och kind!
    En van die comentaar want ik trek me
    er toch niet van aan!

    Xxx-Mii(H)

    Fan zijn heeft geen grenzen


    Helemaal juist!!


    You'll never dream alone. <3

    Op zich klopt het wel, als het aan Bill ligt.
    Maar volgens mij zijn Georg, Gustav en Tom niet zo veranderd...


    Sweet dreams will come true.

    whaa,ze zijn niet zo veel braver geworden naar mijn gedacht,en die tweedehands winkel,tjach ze worden nu gesponserd door van alles en dat kan nu niet meer hé.dat is gewn zo als je bekend bent wid je gesponserd,tenzij je zuigt natuurlijk:D
    de kleren zijn trouwens niet lelijk dus..(behalve dan die brettels op de comet awards:X)
    xx

    ik heb daar nix van opgemerkt!
    Maar wak Absoluut ni tegen kan is van die kinders vn 10à 11 jaar oud die fan zijn vn TH!!!!! en wak et ergste vin is da ze zegge vn Jh als Bill me ziet valt hij flauw vr men schoonheid!!! en wak et meest ergste vin is, kwas int stad en ne meiske vn 9 jaar ongeveer zei zo van: Jah weetge Bill gaat mij ONTMAAGDEN!!!!

    Alowa!!! daar kan ik dus absoluut ni tege!!! da zijn nog bébé's!!! en die zitte dinge te fantasere wa vr mensen vn 14 jaar ongeveer moe zijn?!

    en kom ni af vn: Hee ik bn 11 jaar oud! gy zyt geen echte fan enz...

    en ik trek me der nix vanaan vn die commentaar!



    Owkéé

    Dus ik mag volgens jou geen fan van Th zijn

    Moete fans dan 14 jaar en ouder zijn om fan van Th te kunnen zijn?

    Ik ben 12 en ben wel fan,, en ik snap niet wat de leeftijd daar mee te maken heeft :8


    Leeftijd heeft er niets mee te maken!
    Als je iets leuk vind moet je dat gewoon leuk vinden en je leeftijd maakt niets uit hoor! En ik heb zowieso een hekel aan die Amerikanen dusik hou hier ff mijn mond voordat ik me niet meer ken beheersen xD


    bla bla bla

    Je kan toch niet verwachten van hun dat ze heel hun leven lang door kinds blijven. Ik zou dan medelijden krijgen met hun vrouwen.
    En dat Bill steeds veranderd.... Ik verander ook om de jaar. Het maakt hem Bill. En geef toe het is altijd leuk om te kijken wat hij dit keer weer heeft bedacht om aan te trekken.:)

    I think you'r right..


    don't Worry...Be gay.

    ok ik ga nog is ff wat lullen
    ik heb al gezegt dat het komt omdat hij volwassener word, meer zijn echte 'ik' gaat ontdekken, en zijn 'oude' kleding en stijl een beetje achterwege laat.
    maar nu zegt iemand dat je door amrica állemaal' gata veranderen, en dan dnek ik: WTF?!
    america is een land van gekheden, extreemheden en absurde dingen
    dat ze nou zo scheinheilig als de pest zijn over seksfilms enzo (ff voorbeeld)en dat ze zo braaf daarmee zijn, dat klopt zoiezo al niet
    en dan hebben we het nu over de stijl van bill, daar lopen echt wel aparte mensen rond, dus ik denk niet dat bill daardoor word beinvloed
    en hoe zou hij opeens anders moeten zijn? de fans, de media? ik dnek dat hij zich daar niet zo veel van aantrekt, de media schrijft al jarenlang dingen over hun
    en de fans (neem ik aan) nemen de jongens zoals ze zijn, en vinden ze cool zoals ze zijn
    dat is mijn verhaal(A)
    amen

    Ik vind dat hij het zelf mag weten maar ik vond de vroegeren Bill leuker om eerlijk de zeggen :$

    Ik vind dat hij het zelf mag weten maar ik vond de vroegeren Bill leuker om eerlijk de zeggen :$

    Dat zijn broeken nog kapot waren aan de onderkant etc. En dat hij niet aan lipgloss deed, en zijn ogen zwaarder opgemaakt waren?
    Ja, dat vond ik ook leuk. Maar ik moet eerlijk zijn, hij ziet er zeker niet slecht uit. Ondanks dat hij 'veranderd' is.;)

    ik heb daar nix van opgemerkt!
    Maar wak Absoluut ni tegen kan is van die kinders vn 10à 11 jaar oud die fan zijn vn TH!!!!! en wak et ergste vin is da ze zegge vn Jh als Bill me ziet valt hij flauw vr men schoonheid!!! en wak et meest ergste vin is, kwas int stad en ne meiske vn 9 jaar ongeveer zei zo van: Jah weetge Bill gaat mij ONTMAAGDEN!!!!

    Alowa!!! daar kan ik dus absoluut ni tege!!! da zijn nog bébé's!!! en die zitte dinge te fantasere wa vr mensen vn 14 jaar ongeveer moe zijn?!

    en kom ni af vn: Hee ik bn 11 jaar oud! gy zyt geen echte fan enz...

    en ik trek me der nix vanaan vn die commentaar!



    Inderdaad.. Ik noem ze.. wannebe's (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik vind dat TH niet naar Amerika moest gaan.
    Binnenkort gaan ze misschien over kop.
    Hadden ze niet genoeg succes in Europa ?!
    Gewoon hier blijven, ze kunnen nu al niet gewoon meer naar de bakker of gewoon over straat lopen.
    Bill is echt véél te veel verandert, ik hoop dat het niet door Amerika is gekomen.
    Dit is mijn mening : Amerika Suckt !!!

    XxX


    Even bad men love their mothers -

    Pff als Bill, tom, gustav en georg der geen problemen mee hebben is er toch niks aan de hand? Ze kiezen toch zelf wat ze doen

    Trouwens, TH is toch nie doorgebroken in Amerika XD ik dacht dat ze daar al mee gestopt waren en nu naar de V.S gingen (of is da ook Amerika .. wrs wel)

    SHAME ON ME! XD

    Pff als Bill, tom, gustav en georg der geen problemen mee hebben is er toch niks aan de hand? Ze kiezen toch zelf wat ze doen

    Trouwens, TH is toch nie doorgebroken in Amerika XD ik dacht dat ze daar al mee gestopt waren en nu naar de V.S gingen (of is da ook Amerika .. wrs wel)

    SHAME ON ME! XD


    Jaah Th is inderdaat niet gewilt in Amerika

    En jaah de Vs > Verenigde Staten is Amerika of ligt daar...

    Weet het ook niet echt goed ><

    Jah das Amerika XD kben even op de wereldkaart gaan kijken XD
    maar ik had de vereningde staten en het verenigd Koningkrijk ofz even gewisseld XD

    Eerlijk gezegd, ik vind zn 'nieuwe' haar echt wel mooi, hoor! Majah, ik weet ook niet hoe het daar in amerika is, maar braver.. Kweetni, tis gewoon zijn stijl.. Hij heeft er al zoveel gehad, dus mss veranderd hij nog eens en is het gwn weer zn nieuwe stijl?


    En da over die leeftijd vind ik BULLSHIT!!!
    Ik ben dertien en bijna een jaar fan. Dus moet ik nog een jaar wachten, ben ik dan een echte fan mss? dikke zever is da! En da van die uitspraken van ik wil een kind van Bill en ge zegt da op 10-jarige leeftijd, vind ge da normaal als ge da zegt als ge 14 zijt? da is net hetzelfde, leeftijd doet er ni toe.