• En de stoel is gewonnen. ><
    We hadden het laatste uur Geschiedenis, en die leraar is nogal gestoord, zeg maar. Het was net pauze geweest, mijn klas is sowieso al heel druk, maar na de pauze was het dus echt een chaos. :'D
    Naja, ik kom dus binnen met Anouk, wil op mijn stoel gaan zitten, maar voor me ligt er een cursusblad van Anouk. Zij wilt het dus oprapen, maar dat ging niet snel genoeg volgens die leraar. Dus wat doet hij? Hij neemt een stoel en gooit die naar ons. ><
    Gevolg: blauwe arm en ik voel steken vanuit mijn vingertoppen tot mijn schouder.
    En bedaaaaaankt, o zo koele leraar.
    Anyway, heeft iemand nog zo'n gestoorde leerkrachten? :'D

    Hij's erg :O..
    K heb alleen maar gestoorde leraren..
    Trouwens wij zijn ook druk :P druk zijn heerst bij ons.


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Nee gelukkig niet zulke erge ='] ik heb wel een leraar gehad ooit die met mij ging dansen x_x


    We can only learn to love by loving.

    Aanklagen! :Y)
    Leraren zijn sowieso allemaal psycho's. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee, gelukkig niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jah egt wel.. alleen nog niet zow gestoord.. hij heeft een kind uit mijn klas er binnen 5 min uitgezet terwijl ze nix deed.. en k heb een lerares gehad die bijna mijn ketting uit het raam wou gooien omdat het een soort van knuffel was..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Me not likes de Geschiedenis leraar anymore. :'D

    Is het niet, zegmaar, verboden om met stoelen naar leerlingen te gooien? o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Volgens mij wel. :'D

    Jaa, de mijne smeet zijn bureaustoel ook eens kapot, ook leekracht geschiedenis.


    -

    Ja, mijn metor vorig jaar gooide met stiften, van die bord stiften. Als je niet oplette *BOEM* en je had een stip op je gezicht x'D
    Op 1 van de muren in 1 vn de klas lokalen staad nog een groene stip, rara vn wie komt die?! x'D


    -

    Bij het zien van die titel dacht ik dat je door je stoel zou gezakt zijn ofzo x'D
    Maar ged, wat voor een leerkracht is dat nu weer!
    Zoiets doe je toch niet!


    If you had never come out of the blue, I would've stay