• Ik ben de hoofdredacteur van mijn schoolkrant, en maak een pagina met blunders. Ik heb dus blunders nodig. Het liefst moeten ze wel heel grappig zijn, dus niet 'ik zei per ongeluk mama tegen mijn cavia'-achtige blunders.
    Alvast bedankt:)
    xx(K)

    Ehm
    Ik weet er wel 1 van onze school:
    2 leraren vonden het grappig om de schildpadden van 2A (Onze klas dus) los te laten. Jammer alleen dat die beesten nog snel zijn ook (: Toen konden ze daar acher aan rennen. Ha-Ha.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ohkay. hij is lang. maar TE droog.
    Ik en Willem hebben een vriend [hijs best emo], die we God noemde om een of andere reden. Wou zouden naar een meeting gaan en hem zien op t station. Ziet Willem een dude lopen, die emo is. Dus zij begint als een panisch wijf "GOOOOD!" over het hele perron te roepen. Maar dat was niet onze vriend x'D Daarna zaten we ook nog in dezelfde coupé. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Gisteren kregen wij onze kastjes (voor de tweedejaars) en mijn BF zo zoeken achter haar kastje, het stond niet onder het afdak en ook niet aan de andere kant van de speelplaats. Bleek dat haar kastje niet eens bestond. x)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ohkay. hij is lang. maar TE droog.
    Ik en Willem hebben een vriend [hijs best emo], die we God noemde om een of andere reden. Wou zouden naar een meeting gaan en hem zien op t station. Ziet Willem een dude lopen, die emo is. Dus zij begint als een panisch wijf "GOOOOD!" over het hele perron te roepen. Maar dat was niet onze vriend x'D Daarna zaten we ook nog in dezelfde coupé. x'D

    haha^^
    xx

    OH W8!
    ook een hele droge.
    Ik was naar een meeting. En het was nadat alles bevroren was weetjewel. Dus wij lopen naar dat park. en ik zie af en toe een mini beetje ijs liggen. [bevroren plasjes water FWT] Dus ik zeg, wedde dat ik op me bek ga over zon klein stukje. En even later, what happened? Lotte ging op der bek op nog geen halve vierkante meter ijs. Iedereen lachen op die meeting :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    NOG ÉÉN!
    We zaten savonds laat op wat schommels bij een schoolpleintje. En er waren 2 vrienden, die hadden gebasketbalt. Dus hun met die ballen. Gooit 1 met zijn bal, en rolt die weg. Even later vraagt hij aan ons, waar zijn bal is. Dus wij wezen waar zijn bal lag. Hij zij dat dat niet zijn bal was, maar zweerde dat het een eend was O_o. Maarja. Was dus gewoon zijn bal x"D Maar hij stond wel voor lul


    The economy is suffering, let it DIE!

    NEEE DEZE. Waarom ken k zoveel blunders.
    ik ging uitslapen. tot laat. dus ik zat nog ik me roze O_o gay pyjama. En bij ons staat altijd de deur open, dus kan iedereen binnen lopen. Komt me buurjongen binnen terwijl ik midden ergens in de woonkamer loop. Dus hij kijkt zo verward, begint hij te lachen. zegt hij. Wat zie jij er charmant uit. -hij is veel ouder dan mij hoor- Maar dat was echt HEEEEL ERG x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik fiets 's ochtends langs het huis van een helééé lekkere jongen en ik ken hem dus so en volgens my heeft ie dus door dat ik hem leuk vind maar. Hij liep zo op straat en ik fietste langs hem en verberg me gezicht XD en toen pleurde ik -,- en hij lachte me ook nog is uit =.= Dat is dus nog het ergste.. ö

    Geen idee. ^^


    A. ikmisje.

    Bij ons in de aula op school is er een trapje, van ongeveer 4 treden. Maar, ik met mijn domme kop, zie de laatste tree over het hoofd. Dus flikker ik voorover op men knieen. En de aula was bom vol, want het was middag pauze..


    PINKPOP WAS SUPER=D