• Hallo allemaal!

    Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit kettingmails gestuurd heeft gedurende al die jaren , want dankzij jullie:

    1. Ben ik nog steeds aan het wachten op het geld wat Bill Gates aan het verdelen is.

    2. Heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

    3. Mijn gratis NOKIA GSM is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen

    4. Heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered

    5. Wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen

    6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven
    (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

    7. Heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd

    Jullie zijn allemaal super, bedankt!!


    LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.
    Let op, het is waar!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt!!



    Sarcasme.


    everything, in time

    Oud, :Y)

    Lol ik heb vaak genoeg van die berichten in youtube gezien, en maar een paar keer op mijn mail :P
    en toevallig genoeg was het in mijn mail altijd de liefde, en aangezien ik ze niet heb doorgestuurd zal ik nooit de liefde van mijn leven vinden. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Hah, super :'D


    What you see, is what you get.

    Haha, geweldig x'D


    Listen to what we're not saying..

    Oud, :Y)


    I Know, maar ik dacht, nu zien meer mensen het!(A)


    everything, in time

    Ken ik; afgezaagd (':

    =']


    We can only learn to love by loving.

    Wel. ik kende hem ng niet. xd'


    A. ikmisje.

    Wel. ik kende hem ng niet. xd'

    ik ook nog niet en kvind hem goed ^^

    ik kende hem nog niet....en vindhem geweldiggg!!:'D

    En dat is ook een doorstuurmail...


    Get back motherfuckerz'

    LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.

    Let op, het is waar!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt!!


    Hierdoor?
    Dat was iig niet de bedoeling, want meestal, word er "gedwongen" om jhem doortesturen. Hier is het echt een eigen keus!


    everything, in time

    En dat is ook een doorstuurmail...


    Nee, dat is geen doorstuurmail hoor (': Of misschien toch wel. Want iedereen gaat die willen doorsturen omdat hij/zij die zo geweldig grapppig vond en die met iedereen moest delen.
    Het is in feite wel een soort doorstuurmail.

    En dat is ook een doorstuurmail...

    Dat laatste stukje is sarcasme, maar het is wel een doorstuurmail ja. De mensen die kettingbrieven haten sturen deze door en hopen -tervergeefs- dat ze geen kettingmails meer krijgen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Oud, :Y)


    No growth of the heart is ever a waste