• ik heb nog ene paar kleine rolletjes voor in mijn serie me,myself and i nodig gisteren hieronder staan de rollen die ik nodig heb een een lijst met persoonlijke gegevens van bijv. uiterlijk als jullie die lijst dan hier invullen op het topic zal ik kijken of ik jullie in de quiz kan plaatsen

    om jullie even een beeld te geven waarover de serie gaat en of je er uberhaupt wel in wilt zitten komt hier ene korte uitleg:

    de serie gaat ove Jamie-Lee ze is de dochter van Monique en David de Bruijn de eigenaren van de bekende hotel keten De Bruijn hotels ze heeft drie beste vrienden waarvan alledrie jongens zijn genaamd: Amber,Robin en Wessel die zelf ook rijk zijn ze doen veel samen en hebben veel lol ze houden ook niet van regels hun motto is dan ook: Regels zijn er om te overtreden op een dag blijven de jongens bij Jamie slapen en willen ze film gaan kijken Jamie is het er niet mee eens en moet een opdracht uitvoeren als ze dat doet mag zij de film kiezen Jamie-Lee doet voor deze keer braaf wat haar gezegd word en doet de opdracht maar dan gebeurt er iets wat ze totaal niet verwacht...

    huppelkut 1:
    huppelkut 2:
    schoonmaakster:
    goeie vriendin:
    nieuw komer:

    naam:
    leeftijd:
    lengte:
    kleur haar:
    kleur ogen:
    postuur:
    karakter:
    hobby's:
    sport:


    BELANGERIJK:
    alweer is het niet zo wie het eerst maalt
    omdat ik iedereen een eerlijke kans wil geven
    als jij mij het meest geschikt lijkt voor die rol
    dan kies ik je uit omdat ik bij sommige mensen dan al een heel verhaal zie en bij anderen niet en als ik dat dan toevallig niet bij jou heb si eht heel moeilijk om het verhaal te schrijven dus als ik je neit kies moet je eht niet persoonlijk opvatten

    NOG EEN BELANGERIJK DINGETJE:
    ik ben nu bezig met huiswerk en het kan dus wel even duren voor dat ik alle rollen heb ingevoerd omdat ik 15 stukken van minimaal 10 zinnen moet schrijven waar alleen positiefe woorden in zitten waardoor het dus extra moeilijk word en ik moet het afhebben voor maandag daar ebn ik dus ook mee bezig dus ik zal proberen alles zo snel mogelijk op het topic te zetten als ik rollen heb maar ik ben bang dat dat niet zo heel snel is maar als je een rol heb krijg e gewoon een pb van me zodat jij het iig weet

    dat was alles wat ik had te melden en ik hoop dat er wat mensen op af komen alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking en hulp....

    xx-you.know.who

    Ik wil wel de goeie vriendin spelen :)

    naam: Amanda

    leeftijd:17

    lengte:1meter67

    kleur haar: Bruine krullen

    kleur ogen: Blauw

    postuur: gwn

    karakter:opgewekt

    hobby's:dansen, gitaar spelen, zingen, tekenen

    sport: dansen :)

    Laat je me iets weten in een pb'tje ofzo?

    Ik wil graag de rol als beste vriendin

    naam:Kim

    leeftijd:16

    lengte: 5 cm kleiner dan Tom Kaulitz

    kleur haar: Licht Blond maar vaak oranje geverfd

    kleur ogen: Licht bruin/oranje

    postuur:Dun,mensen denken dat het anorexia is maar het is NIET zo

    karakter: Bitchy,alleen lief tegen familie en vrienden,koppig,brutaal,

    hobby's:Voetballen,tv kijken

    sport:Voetbal

    [qoute]huppelkut 1:

    huppelkut 2:

    schoonmaakster:

    goeie vriendin: Amanda (Amanda17)

    nieuw komer:[/qoute]

    nieuw komer XD

    ik heb nog ene paar kleine rolletjes voor in mijn serie me,myself and i nodig gisteren hieronder staan de rollen die ik nodig heb een een lijst met persoonlijke gegevens van bijv. uiterlijk als jullie die lijst dan hier invullen op het topic zal ik kijken of ik jullie in de quiz kan plaatsen

    om jullie even een beeld te geven waarover de serie gaat en of je er uberhaupt wel in wilt zitten komt hier ene korte uitleg:

    de serie gaat ove Jamie-Lee ze is de dochter van Monique en David de Bruijn de eigenaren van de bekende hotel keten De Bruijn hotels ze heeft drie beste vrienden waarvan alledrie jongens zijn genaamd: Amber,Robin en Wessel die zelf ook rijk zijn ze doen veel samen en hebben veel lol ze houden ook niet van regels hun motto is dan ook: Regels zijn er om te overtreden op een dag blijven de jongens bij Jamie slapen en willen ze film gaan kijken Jamie is het er niet mee eens en moet een opdracht uitvoeren als ze dat doet mag zij de film kiezen Jamie-Lee doet voor deze keer braaf wat haar gezegd word en doet de opdracht maar dan gebeurt er iets wat ze totaal niet verwacht...

    huppelkut 1:
    huppelkut 2:
    schoonmaakster:
    goeie vriendin: Amanda 17
    nieuw komer: xBal

    naam:
    leeftijd:
    lengte:
    kleur haar:
    kleur ogen:
    postuur:
    karakter:
    hobby's:
    sport:


    BELANGERIJK:
    alweer is het niet zo wie het eerst maalt
    omdat ik iedereen een eerlijke kans wil geven
    als jij mij het meest geschikt lijkt voor die rol
    dan kies ik je uit omdat ik bij sommige mensen dan al een heel verhaal zie en bij anderen niet en als ik dat dan toevallig niet bij jou heb si eht heel moeilijk om het verhaal te schrijven dus als ik je neit kies moet je eht niet persoonlijk opvatten

    NOG EEN BELANGERIJK DINGETJE:
    ik ben nu bezig met huiswerk en het kan dus wel even duren voor dat ik alle rollen heb ingevoerd omdat ik 15 stukken van minimaal 10 zinnen moet schrijven waar alleen positiefe woorden in zitten waardoor het dus extra moeilijk word en ik moet het afhebben voor maandag daar ebn ik dus ook mee bezig dus ik zal proberen alles zo snel mogelijk op het topic te zetten als ik rollen heb maar ik ben bang dat dat niet zo heel snel is maar als je een rol heb krijg e gewoon een pb van me zodat jij het iig weet

    dat was alles wat ik had te melden en ik hoop dat er wat mensen op af komen alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking en hulp....

    xx-you.know.who

    huppelkut 2: is iets anders dan normaal

    naam:laura

    leeftijd: euh mag jij kiezen

    lengte: pff 1.60

    kleur haar: heel donker bruin bijna zwart

    kleur ogen: heel donker bruin bijna zwart (het zelfde als mijn haar dus)

    postuur: maakt me niet uit

    karakter: als een huppel een beetje maar toch een beetje jongensachtig

    hobby's: skaten en voetbal, met mijn vriendinnen bezig zijn en muziek luisteren

    sport: skaten en voetbal tja raar voor een huppel maar ja


    Live life limitless.

    huppelkut 1 dn ? XD

    huppelkut 1 dn ? XD

    naam:
    joyce
    leeftijd:
    15-16
    lengte:
    1.65
    kleur haar:
    donker bruin/zwart
    kleur ogen:
    bruin/groen
    postuur:
    normaal
    karakter:
    als een huppel zeker ? XD,grote mond
    hobby's:
    shoppe XD
    sport:
    voetbal

    schoonmaakster of huppel maakt niet uit

    naam: Lisa

    leeftijd: euh pak maar 16 of 17 ?

    lengte: 1m61

    kleur haar: donkerbruin

    kleur ogen: fel groen

    postuur: vrouwelijk & slank ( maar geen anorexia )

    karakter: best wel arrogant, dramaqueen & brutaal. Moet altijd men gelijk hebben maar ik ben wel lief als het moet

    hobby's: Dansen <3 & uitgaan, filmpjes kijken, lachen & gek doen oh en like every girl SHOPPEN

    sport: dansen <3 en ik surf graag op vakantie ^^

    ik heb nog ene paar kleine rolletjes voor in mijn serie me,myself and i nodig gisteren hieronder staan de rollen die ik nodig heb een een lijst met persoonlijke gegevens van bijv. uiterlijk als jullie die lijst dan hier invullen op het topic zal ik kijken of ik jullie in de quiz kan plaatsen

    om jullie even een beeld te geven waarover de serie gaat en of je er uberhaupt wel in wilt zitten komt hier ene korte uitleg:

    de serie gaat ove Jamie-Lee ze is de dochter van Monique en David de Bruijn de eigenaren van de bekende hotel keten De Bruijn hotels ze heeft drie beste vrienden waarvan alledrie jongens zijn genaamd: Amber,Robin en Wessel die zelf ook rijk zijn ze doen veel samen en hebben veel lol ze houden ook niet van regels hun motto is dan ook: Regels zijn er om te overtreden op een dag blijven de jongens bij Jamie slapen en willen ze film gaan kijken Jamie is het er niet mee eens en moet een opdracht uitvoeren als ze dat doet mag zij de film kiezen Jamie-Lee doet voor deze keer braaf wat haar gezegd word en doet de opdracht maar dan gebeurt er iets wat ze totaal niet verwacht...

    huppelkut 1: joyce (JOYCELECTRO)
    huppelkut 2: laura (rockstar 0223)
    schoonmaakster: Lisa (LISAAxTOM)
    goeie vriendin: Amanda (Amanda17)
    nieuw komer: kim (xbal)


    BELANGERIJK:
    alle rollen zijn verdeeld
    en iedreen die zich hier heeft opgegeven zit erbij ik hoop dat iedreen blij is met zijn rol en dat idereen ook begrijpt dat je er niet patsboem inzit want ik wil het realistisch houden jullie komen er allemaal in en ik beloof dat als jullie er eenmaal in zitten dat het zware lol gaat worden
    dat was alles wat ik had te melden en ik hoop dat er wat mensen op af komen alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking en hulp....

    xx-you.know.who

    tory
    maak nie uit wel