• Alvast;
    het ligt níét aan de oordopjes.

    Nou, ik heb dus het probleem met mn iPod, als ik er een koptelefoontje in doe, doet maar één oortje het.
    En als ik hem dan bij mn pc derin doe, doen ze het allebij.
    dat geval is al 2 jaar oud, dus geen garantie meer.
    iemand een idee voor wat ik kan doen?
    behalve een nieuwe iPod kopen, want dat kan k even niet betalen ><


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Mijn iPod is zelf ook kapot >.< Maar dat terzijde.

    Misschien naar de winkel gaan en vragen wat er is? Of als je vader, broer, nonkel.. handig is in zo'n dingen kan je het misschien aan hen vragen?
    Succes in elk geval!


    Never run out of reasons to smile...

    I dunno :S
    Raar eigenlijk... 'k zou een nieuwe kopen want als hij zo kaduuk is is dat irri x'D


    -

    I dunno :S
    Raar eigenlijk... 'k zou een nieuwe kopen want als hij zo kaduuk is is dat irri x'D

    ja k weet,
    maar
    ik heb geen geld. maar mn ouders zag ik wel wbw naar elkaar doen toen ik zei; IK WIL EEN NIEUWE HEBBEN!

    nee k ben niet verwend XD k kan gewoon niet zonder muziek XD


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Mijn iPod is zelf ook kapot >.< Maar dat terzijde.

    Misschien naar de winkel gaan en vragen wat er is? Of als je vader, broer, nonkel.. handig is in zo'n dingen kan je het misschien aan hen vragen?
    Succes in elk geval!


    ja dat is een optie.
    k ga vrijdag toch naar de winkels dus XD.
    en dat hadk al gevraagd. ze hadden geen idee.
    zelfs mn broer niet XD


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ga hem laten herstellen ?


    A. ikmisje.

    Hem even resetten =)
    resetten is de oplossing voor de meeste problemen.


    /

    Probeer toch maar ffjes oordopjes van iemand te lenen. Als dat ene oortje het dan nog niet doet moet je naar de winkel waar je hem hebt gekocht en het melden. Als je nog garantie hebt sturen ze die op naar de fabriek iPod ofzo en kijken ze die na. Als hij echt kapot is krijg je geld terug. [/Zelf eentje geruild omdat de andere kapot was].


    I live for the applause, you will die for it.

    je moet het stekkertje er helemaal uithalen en hem dan heel langzaam milimeter voor milimeter erin doen.
    soms als dat plugje/stekkertje hoe je het ook wilt noemen er te ver in zit doen ze het niet allebei. teminste, bij mij dan. :]

    ehm.. are you sure, dat die oortjes goed functioneren?
    anders weet ik het ook niet.. Ik weet alleen dat die vervloekte Hold knopjes altijd stuk gaan =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Leen oordopjes, en kijk of 'ie het dan wel doet. Anders, is er toch wat mis met die oordoppies. :]