• Heeloooo ;3
    Nou, voor Nederlands op school moeten we voor ons mondeling examen een soort marktkramen spelen die een product wil verkopen.
    We mochten kiezen: Zelf een product uitvinden, een product nemen dat al bestaat maar er iets anders van maken of gewoon iets nemen dat al bestaat.
    En ik samen met mijn fantastische brein hebben zelfs iets uitgevonden namelijk: Spraakwater! Wat dit is lees je hieronder.
    Mijn mondeling staat hier dus onder (':

    Beste mensen. Kom dat zien, kom dat zien!
    Vandaag exclusief op uw markt, voor de eerste keer getoond: Spraakwater!
    Beste mensen ik zie jullie al denken: Waar heeft die vrouw het over? Is ze gek geworden? Neen is daarop het antwoord! Ik zal het even voor u uitleggen.
    Spraakwater is het nieuwste en beste product vandaag op uw markt gebracht. Als u het spraakwater ziet is het alsof het gewoon water is maar dat is gezichtsbedrog. Eigenlijk zit er een vloeistof bij. Doordat u dit spraakwater met die speciale vloeistof drinkt lest u niet alleen uw dorst maar gaat u ook elke leugen opbiechten die u ooit heeft verteld.
    U kan het niet alleen geven aan liegende kinderen of schoonmoeders maar ook bij verhoren van criminelen! Hoe het spraakwater werkt is simpel en zal ik u nu even uitleggen:
    U laat diegene die u wil ondervragen of overhoren één slok van het spraakwater nemen en stelt dan de vraag waarop u een antwoord wil hebben. Eerst zal de persoon willen liegen maar doordat hij het magische spraakwater heeft gedronken kan hij of zij niet meer liegen! Fantastisch toch.
    Wij hebben het spraakwater alvast al uitgetest op de Belgische chefkok Jeroen Meeus! Die verklapte het geheim achter zijn overheerlijke spagetthisaus. Wat dat geheim is kan u altijd lezen in ons exclusieve boek: Spraakwater of u kan naar onze fantastische site surfen: www.spraakwater.be
    Koop nu u fles spraakwater voor amper vijf euro! Twee flessen spraakwater kopen is de derde er gratis bij krijgen.
    Twijfel niet, neem u kans want op is op!
    Koop nu u fles spraakwater!
    Niet tevreden is geld terug.


    Mwhiihii fantastisch toch :Y)

    Mwhii zoveel te beter (': Quizlet is tha bomb -kuchtwaskucht-
    Maar back on topic:
    Mensen, i'm tha bomb n_n'

    yup...je bent de bomb..^^ *tik tik tik* (Sebas zit nu naast me btw..O.o)


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Ben jij... serieus? Nooooo, nu heeft ie alles gezien wat ik typte O_ô
    Hoooooi Sebaaas :Y)

    whahahahahha spraakwater xd

    hoe kom je er op xd

    wel grappig hoor


    omg. i love you.

    Sebas: hooi Annelies:) spreek je morgen wel op msn of quizlet of hyves

    anywayzz..back to topic indd..xD jij was the bomb..:O


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Hahahaha. Geweldig :'D


    Protège moi de mes désirs.

    @Sebas: Is goed hoor n_n'

    -Topic-
    Wist ik al -ego-