• Hallo Honney's.
    Een hele lange tijd terug had ik een serie: Days left to live:
    Het ging over een meisje die aan de vreselijke ziekte kanker lijdt. Ze zal nog 100 dagen te leven hebben hoorde ze van de dokter. Ze besloot een mail te schrijven naar Bill Kaulitz de zanger van Tokio Hotel. Ze had nooit verwacht dat deze mail beantwoord zou worden. Hoor grootste wens was voor haar sterfdag nog eens een concert van hun mee te maken.
    Elk deel zou één dag voorstellen. Over deze serie was heel veel ophef ik zou het idee gekopieërd hebben van een andere serie: I gonna die in (...) days. Maar aangezien de verhaal lijnen totaal anders waren mocht mijne blijven. Ik heb hem ge inactiveerd omdat ik niet meer van Tokio Hotel hou. Maar hij liep wel goed en aangezien ik nu beter kan schrijven heb ik besloten de serie te herschrijven. En hem volledig af te maken.
    Dankje voor de aandacht.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Slimperd, en is goed. :Y)

    Leuk ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Slimperd, en is goed. :Y)

    Ja (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.