Meisjes zijn sneller volwassen dan jongens.
Maar mijn moeder zegt altijd: Sommige mannen worden nooit volwassen kweet niet wat ze daarmeejj bedoeld^^' Achja niet veel verschil voorderest ik ga al mijn hele leven meer met jongens om dan met meisjes Just because het leuker is bij de boyz (meer droge humor)>! oei str8x ben ik zelf stiekem ook meer jonge :'3! geintje
Meisjes zijn sneller volwassen dan jongens.
Maar mijn moeder zegt altijd: Sommige mannen worden nooit volwassen kweet niet wat ze daarmeejj bedoeld^^' Achja niet veel verschil voorderest ik ga al mijn hele leven meer met jongens om dan met meisjes Just because het leuker is bij de boyz (meer droge humor)>! oei str8x ben ik zelf stiekem ook meer jonge :'3! geintje
Da's niet waar! Iedereen begint als meisje, en daarna pas na een aantal weken ofzo -weet niet hoeveel- wordt je pas een jongen of blijf je een meisje^^
(...)
Komt omdat de vrouw maandstonden heeft,Zwangerschap, Grotendeels opvoeding van de baby
ahjah duh en dan zeggen ze dat mannen sterk zyn
een zwangerschap is wel de pijnlijkste pijn van heel de wereld hééé!! en rara wie maakt dat mee? de vrouw:Y)
Xx
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
(Da's niet waar! Iedereen begint als meisje, en daarna pas na een aantal weken ofzo -weet niet hoeveel- wordt je pas een jongen of blijf je een meisje^^)
idd
Dat is helemaal niet waar!
Waar komt die crap vandaan?