• Yelloooo, mijn naam is Lize en momenteel ben ik veslaafd aan Joy, omdat ze vet kwoel is en een fruitnaam heeft n_n vrijdag ben ik 14 geworden, samen met Barbara die 13 is geworden en Danaë die 15 is geworden :3 en dan is nu de batterij van mijn pc leeg, dan schrijf ik later wel verder n_n


    x Joy Apple Banana Pineapple POMME DE TERRE ! n_n


    All was well.

    HAAAJJJ LIZE ik ga mezelf ook voorstellen

    Gegroet Spleethaartjes

    Ik ben Nicol,Nini of Pimmol Piemol =] 13 Jaar en heb een twinsis genaamd Renée die 4 dagen ouder is dan mij =] Ik vind Barbara een lief kind en hou van Lize,Ievs,Shaaar en meer lui maar ben te lui om iedereen hier neer te zetten =] Ik heb rare,soms oversekste humor en ben meestal de vrolijkheid zelfe. ik ben gek op muziek,dansen,kunst en schrijven ='] en meer weetk eigenlijk niet x_x inspilooos
    blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaONZINNblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaBLRHHGGblablablablablablablablablablablablablablablablablablaBIJNAKLAARblablablablablablablablablablablablablabla

    xx


    We can only learn to love by loving.

    Hallo, ik heb een naam een leeftijd en ik woon in een plaats (:


    -

    Ik ben het wezen Joey.
    Ik kom van de planeet der Joey's
    Ik ben 15 jaren jong.
    ik hou van muziek,xSKITT,computer,uitgaan, en al mijn vrienden ^^


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hoi peepz, Je suis Sharissa and I'm tha QUEEN!
    Ik ben zestien jaartjjes en ik hou van Ivy, mijn allesjje voor altjd en nog veel meer mensjes maar daar ben ik te lui voor net als Nini. Ik hou van dansen lekker uitleven, ik heb een grote hekel aan mijn klasgenoten, de meeste dan toch. en vergeet niet ik ruleer deze site^^


    *He's the one.

    Hoi ^^
    ik ben.. Levenloos
    xx'

    Hoi peepz, Je suis Sharissa and I'm tha QUEEN!

    Je bedoelt, de 2e Queen, want de eerste ben ik (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aaight.
    Ik ben Joy, en op dit moment stiekem obsessed door Lize omdat ze een cool aardbeienpak heeft. En omdat ze de coolste Dude ever is. <3
    En ik ben 14. Jahaa. Lekker 18 dagen ouder dan Danique. HAHA.
    x. LizeDudeAardbeihoofd. Want zij doet alsof ze mij is en ik weet niet wat een Pomme de Terre is. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Je bedoelt, de 2e Queen, want de eerste ben ik (:


    Dat dacht je maar^^


    *He's the one.

    Ik ben Aurelia, The Always And Eternal Lifeless Hyves Terrorising Sam. Ik ben het schoolvoorbeeld van de gemiddelde puber met her en der wat afwijkingen. Mijn humor is soms gitzwart en dat kunnen mensen soms niet hebben. Uit respect laat ik deze hier dan ook vaak achterwege.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Dat dacht je maar^^

    Droom maar lekker verder, schat. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Droom maar lekker verder, schat. (:


    Lieford iedereen weet dat I'm tha QUEEN,^^


    *He's the one.

    (...)

    Lieford iedereen weet dat I'm tha QUEEN,^^

    Zullen we het rond gaan vragen? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben dus Danique,
    Ik ben 14 jaartjes oud en dus 11 dagen jonger als Joyy.

    Ik ben vrij sarcastisch..
    Ik schrijf graag gedichten als staan ze er nog niet allemaal op.
    Ik dans graag en ik hou van photoshop <<3

    x


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    (...)
    Zullen we het rond gaan vragen? (:


    Ja zolang ik er neit voor geband word,^^


    *He's the one.

    Hoi peepz, Je suis Sharissa and I'm tha QUEEN!
    Ik ben zestien jaartjjes en ik hou van Ivy, mijn allesjje voor altjd en nog veel meer mensjes maar daar ben ik te lui voor net als Nini. Ik hou van dansen lekker uitleven, ik heb een grote hekel aan mijn klasgenoten, de meeste dan toch. en vergeet niet ik ruleer deze site^^

    de vraag was jezelf voor te stellen. niet ontzettend te gaan overdrijven en proberen grappig te zijn.