• *He's the one.

(...)

Weet ik, maar ik heb hem van ievs^^

Maakt toch niet uit vanwie je hem hebt^^
    Hij blijft geniaal al had je hem van mijn knuffel gekregen:Y)

The soul needs autumn.

(...)

Ik zal het er in vervolg bij plaatsen vanboven zo goed, ik was gwn even lui weet wel dat het niet mag, ><
    Maar Mariko ik meen het serieus van je slecht humeur dat is al dagen zo, of lijkt dat alleen maar.

Ik heb geen slecht humeur. Oké, ik heb last van het maandelijkse feestje, dus ik ben misschien wat minder te genieten. Maar dat zal wel weer wegtrekken.

Bored.

Haha :'D

I (H) this one

(...)
    Ik heb geen slecht humeur. Oké, ik heb last van het maandelijkse feestje, dus ik ben misschien wat minder te genieten. Maar dat zal wel weer wegtrekken.

Wat minder te genieten, ik erger me een beetje aan je, maar goed wanneer doe ik dat niet, jij doet het ten slotte ook aan mij.

*He's the one.

(...)

Wat minder te genieten, ik erger me een beetje aan je, maar goed wanneer doe ik dat niet, jij doet het ten slotte ook aan mij.

Ik erger me meestal kapot aan jou, ja >< Maar daar hebben we allebei onze redenen toe. Dus als jij gewoon je mond houd tegen mij, houd ik mijn mond tegen jou. Niemand die ons dwingt om met elkaar te praten.

Bored.

Ik noem het Raar maar leuk. (:

It even took me by surprise

(...)
    Ik erger me meestal kapot aan jou, ja >< Maar daar hebben we allebei onze redenen toe. Dus als jij gewoon je mond houd tegen mij, houd ik mijn mond tegen jou. Niemand die ons dwingt om met elkaar te praten.

Nee dat si waar, maar als je me steeds gaat zeggen dat ik wat verkeerd doe, terwijl ik het zelf wel weet, laat je me geen keus,^^

*He's the one.

(...)

Nee dat si waar, maar als je me steeds gaat zeggen dat ik wat verkeerd doe, terwijl ik het zelf wel weet, laat je me geen keus,^^

Ik ben moderator. Ik hoor je daar op aan te spreken. Eigenlijk mag je al blij zijn dat ik je geen waarschuwing heb gestuurd.
    Maar als je weet dat je het verkeerd doet, waarom doe je het dan nog? Want je weet, neem ik aan, wel dat de lengte van de bans steeds zal oplopen.

Bored.

(...)
    Ik ben moderator. Ik hoor je daar op aan te spreken. Eigenlijk mag je al blij zijn dat ik je geen waarschuwing heb gestuurd.
    Maar als je weet dat je het verkeerd doet, waarom doe je het dan nog? Want je weet, neem ik aan, wel dat de lengte van de bans steeds zal oplopen.

ten eerste ik ben niet meer van plan om erge fouten te begaan, want ik ben die bans flink beu en ten tweede ik was gewoon te lui, mag toch wel zeker en ten derde ik vind die regel maar dom, net zoals vele andere regels die ik ook dom en nutteloos vind, maar goed dat is mijn mening en ja ik weet dat het onze eigen schuld is blablabla.

*He's the one.

Dat mag jouw mening zijn. Maar die regels zijn er nu eenmaal en jij, als user, hebt je er aan te houden. Zo simpel is het. En de kleine foutjes, zullen uiteindelijk even zwaar tellen als één grote.

Bored.

Dat mag jouw mening zijn. Maar die regels zijn er nu eenmaal en jij, als user, hebt je er aan te houden. Zo simpel is het. En de kleine foutjes, zullen uiteindelijk even zwaar tellen als één grote.

Yes sire, btw jij bent ook maar een user hoor (mss wel eentje met een rood naampje maar dat wilt niets zeggen), jij moet ze ook naleven.

*He's the one.

Ik zeg toch ook niet dat ik ze niet hoef na te leven, of wel?

Bored.

Ik zeg toch ook niet dat ik ze niet hoef na te leven, of wel?

Nee maar ik wou gwn maar even duidelijk maken dat jij voor mij ook maar een user bent.

*He's the one.

Laten we nu mooi onze mondjes houden en vrolijk verder doen met wat we bezig waren? :Y)

Subtiel Jolla, maar ik moet toch weg dus,^^

*He's the one.