• Wat denken jullie wat er gebeurt als je overlijdt? Ik geloof niet in god, maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Dit antwoord had ik wel van jou verwacht, Tara :Y)

    Hehe
    En dan heb je nooit meer van die kinderachtige ****** snollen in je klas :D

    En en en nooit meer een Debra |:
    En omfg o.o Ik wil dood ofz damn [/emo JWZ]

    You go either to heaven or hell


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hoop, dat ik net voordat ik dood ga gebeten word door Edward, dat ik er nooit hoef achter te komen wat er na de dood is!
    Maar goed... dream on Anouk
    Ik denk dat er een soort plek is waar alle doden bij elkaar komen :]


    -

    Ik weet niet, volgens mij bestaat God niet. Maar ik denk wel dat je niet écht weg bent als je dood bent.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Je kunt niet denken, geloven of weten. Niemand heeft ooit gezien wat er gebeurt als je doodgaat, dus kunnen we het ook helemaal niet weten.
    Reincarnatie, de hemel en hel zijn verzonnen omdat mensen nu eenmaal bang zijn voor de dood.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dan zie ik dan wel weer ;'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    je word geestt
    en dan ga je naar het licht en daar is het vast heel mooi Ö


    ' niks is wat het zijn moet '

    Je kunt niet denken, geloven of weten. Niemand heeft ooit gezien wat er gebeurt als je doodgaat, dus kunnen we het ook helemaal niet weten.
    Reincarnatie, de hemel en hel zijn verzonnen omdat mensen nu eenmaal bang zijn voor de dood.


    Eerst zeg je dat je niet kunt weten wat er gebeurd als je dood bent en vervolgens zeg je dat de hemel en de hel verzonnen zijn, dat kun je dan toch ook niet weten. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij is dat gewoon een diepe slaap zonder dat je ooit terug wakker wordt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb een heel vage zelfbedachte theorie over de 'hemel'. Ik denk dat als je dood gaat, dat je dan in een donkere schrijfkamer komt te zitten. Daar schrijf je je volgende leven. Je hebt als enige ligt een kaars. En wanneer de kaars is opgebrand, eindigd je volgende levensverhaal.
    De donkere schrijfkamer is eigenlijk een soort hel waar je naartoe gaat, voor alles wat je in het vorige leven verkeerd hebt gedaan.
    Oke, het slaat nergens op maar ik geloof dus, dat de hemel is wat je zelf denkt.. dus voor iedereen is de hemel iets anders.


    Als je maar een ananas hebt..

    Je lichaam sterft af, maar je leeft verder in zij die je achtergelaten hebt (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik weet dat er iets is, want het kan toch niet dat je die miljoenen jaren lang zo dood onder grond gaat liggen? Er is gewoon iets maar vraag me niet wat .(:


    It even took me by surprise

    Rearcadinges. ;s Gawd, dat je terug komt als een ander persoon. :3


    You move me ......... Kurt

    Niets. Ik denk dat er niets is achter de dood. Alhoewel geesten wel bestaan(*), dan zweef je misschien gewoon rond in de wereld als geest.

    (*) Ik denk toch dat geesten bestaan, aangezien ik na mijn opa's dood zijn aanwezigheid voelde en letterlijk zijn hand op mijn schouder voelde. En dat iedereen over geesten verteld. XD


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk dat er wel iets is, maar wat weet ik nog niet. x')