• Haaii =)

    Ehm.. ik zal maar bij het begin beginnen.

    Ik en een vriendin hadden laatst een briefje geschreven aan een jongen, of hij meewilde naar de bios met ons en nog een paar andere meiden. Met onze mobiele nummers erbij, voor het geval hij niet naar ons toe durfde te komen. Toen zijn die vriendin en nog iemand, de stad ingegaan, om het briefje on zijn fietstas te doen. Ik kon niet mee, maar dat maakt in principe niets uit.

    De volgende dag kreeg ík dus een sms van hem, dat hij niet kon komen. Omdat hij al andere plannen had. Jammer, maar ja.
    Ik vertelde dat dus zo aan mijn vriendinnen, en zij begonnen gelíjk te zeuren over het feit dat ze zijn nummer wilden. Ik heb gezegd dat ik het nummer niet wilde geven, zonder zijn toestemming. En toen begonnen ze over het feit dat het mij niets uit zou moeten maken. Maar ik vind, dat je niet zomaar iemands nummer moet doorgeven, ookal ken je die persoon amper
    .

    Het lijkt mij dus heel logisch om voor zoiets eerst iemands toestemming te vragen. Ik zou graag jullie mening hierover willen ^^

    Graag reacties ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik zou ut ook niet geven eerlijk gezegt ><


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik zou het ook niet gegeven hebben, gun die jongen zen privacy =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou het ook niet gegeven hebben, gun die jongen zen privacy =]


    Dat vond ik nou ook, maar ze bleven echt de gehele schooldag doorzeuren ><
    Maar hun vinden dus dat het mij niets zou moeten uitmaken :|


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Shitt .... Stuur die gast een berichtje en vraag het hé --'
    Zo moeilijk is da toch niet. En trouwens jij hebt z'n nummer ook maar per toeval hoor. Omdat jou nummer op het blaadje stond.

    Agree. Ken een jongen die verliefd is op een meisje en graag haar nummer wil maar omdat ik niet zeker ben of ze wel eens wil dat hij haar nummer heeft heb ik het ook niet doorgegeven...


    No growth of the heart is ever a waste

    Shitt .... Stuur die gast een berichtje en vraag het hé --'
    Zo moeilijk is da toch niet. En trouwens jij hebt z'n nummer ook maar per toeval hoor. Omdat jou nummer op het blaadje stond.


    Ik had het al aan hem gevraagd, maar toen zei hij dat hij het wel goed vond, als ze hem maar niet elk uur zouden smssen. En mijn vriendinnen kennende, is er een grote kans dat ze dat wel doen.

    Het nummer van die vriendin stond ook op het blaadje, maar waarschijnlijk wilde hij haar niet smssen, omdat zij hem met een andere vriendin een aantal keren heeft achtervolgd in de stad ><


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Ik had het al aan hem gevraagd, maar toen zei hij dat hij het wel goed vond, als ze hem maar niet elk uur zouden smssen. En mijn vriendinnen kennende, is er een grote kans dat ze dat wel doen.

    Het nummer van die vriendin stond ook op het blaadje, maar waarschijnlijk wilde hij haar niet smssen, omdat zij hem met een andere vriendin een aantal keren heeft achtervolgd in de stad ><
    Hij heeft zijn toestemming gegeven, ik zou het dus aan men vriendinnen geven, maar hun wel zeggen dat ze niet constand moeten sms'en

    Vraag toestemming. ;o Wie weet is die jongen dan mega boos op jou omdat je zijn nummer hebt doorgegeven. en dat is denk ik niet jouw bedoeling. (:


    It even took me by surprise

    Ik vind dat je je bij je principes moet houden, en het is ook onbeschoft om zonder toestemming iemands nummer te verspreiden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    tuurlijk is dat logisch
    je gaat tog niet zomaar iemands telefoon nummer geven aan iemand
    miss wilt hij dat helemaal niet


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik vind dat je goed gehandeld hebt door zijn nummer niet door te geven. Ik zou ook niet graag hebben dat mijn nummer zo maar doorgegevn wordt aan mensen die ik amper ken,,

    Als ze zijn nummer zo graag willen proberen ze zelf maar een manier te vinden om dat mobiele nummer te krijgen.
    Ik vind het wel beter dat je het niet hebt gegeven. Je weet tenslotte niet of diegene waarvan het nummer is daarmee akkoord gaat. (zou ik niet doen)


    -

    Ik zou het ook niet geven. Willen ze het zo graag? Dan gaan ze het hem zelf maar vragen.


    Wie du mir, so ich dir.