Hoooi
Toen dit subforum ontstond, was Breatthemusic dé mod die dat helemaaaal geweldig vond.
Nu...
komt ze hier niet meer zo vaak:O
Maar zij vond het altijd leuk kom er een gezellige boel van te maken
en nu is het hier een beetje doodjes..
Wie doet er mee om gezellig te kletsen?
-
9 maart 2009 - 15:269 maart 2009 - 21:509 maart 2009 - 21:509 maart 2009 - 21:52
Ik vind dat raar.
Het zijn eigenlijk toch gewoon verlengde sokken?Niet geschoten is altijd mis..
9 maart 2009 - 21:53Kijk een keer de clip: Moskou - Dschingis Khan (by Buffalax) (of hoe dat ook omschreven staat. )
Daar zingen ze (soort van) letterlijk;
Moskau, Moskau, Don't you think I'm cool in tights? :wenkbrauwwiebel:Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!
9 maart 2009 - 21:54Kijk een keer de clip: Moskou - Dschingis Khan (by Buffalax) (of hoe dat ook omschreven staat. )
Daar zingen ze (soort van) letterlijk;
Moskau, Moskau, Don't you think I'm cool in tights? :wenkbrauwwiebel:
Waar slaat dat opNiet geschoten is altijd mis..
9 maart 2009 - 21:55(...)Het zijn eigenlijk toch gewoon verlengde sokken?
Nja, maar voor een jongen... sorry dat is mijn mening.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
9 maart 2009 - 21:55(...)
Is niet erg , ik wou het gewoon eens van een meisje weten. Niet dat ik ze draag ofzo
Nja, maar voor een jongen... sorry dat is mijn mening.Niet geschoten is altijd mis..
9 maart 2009 - 21:56(...)
Waar slaat dat op
Meheh, nergens op eigenlijk.
Dat is gewoon grappig. ='DDD
Het zijn namelijk de drie mannen uit de groepen die dat -met extra zware stem- zingen.Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!
9 maart 2009 - 21:57(...)
Meheh, nergens op eigenlijk.
Dat is gewoon grappig. ='DDD
Het zijn namelijk de drie mannen uit de groepen die dat -met extra zware stem- zingen.
Het zijn dan toch wel mooie he, als ze hun stem al niet meehebbenNiet geschoten is altijd mis..
9 maart 2009 - 21:57(...)Is niet erg , ik wou het gewoon eens van een meisje weten. Niet dat ik ze draag ofzo
Ah, oke. Je hebt nu mijn mening.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
9 maart 2009 - 21:59(...)
Ah, oke. Je hebt nu mijn mening.
Nu ga ik hem verkopen op EbayNiet geschoten is altijd mis..
9 maart 2009 - 22:00Ohjee ik heb get gemist
CB is te interessantYoure Columbus, a love pioneer who presents a new land to me
9 maart 2009 - 22:00(...)
Nu ga ik hem verkopen op Ebay
Ghehe, veel succes.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
9 maart 2009 - 22:019 maart 2009 - 22:02