• H-appy b-irthday to me,
    God, djez. Ik had ruzie met mijn moeder op mijn verjaardag, en ben zelfs weggelopen. Vele weten dit niet. Maar ookal lijk ik soms zo sterk, ookal lijk ik soms zo eigenwijs ik ben eigelijk ook nog maar een kind. Ik heb gister geschreeuwd, gehuild. en veeeel gepraat. Alles is goed tussen mijn moeder, en we gaan dingen oplossen; stap 1. Met mijn mentor praten; over mijn cijfers. (ik zit veelste veel in over mijn cijfers en iedereen 'trekt' aan me dat ik meer kan) stap 2; zelfverzekerder worden (we gaan mijn puistjes weghalen, we hebben speciaal spul gehad van de dokter. we gaan al mijn oude kleren weggooien; omdat ik in een fase heb gezeten dat alles zwart moest en dat ben ik simpelweg gezegt niet meer. ik wil mijzelf zijn, en fleurig.) ik zal dus hard moeten knokken, maar het zal er komen. Ik moet dus hard knokken, en veel praten. dus zijn mijn moeder en ik tot een oplossing gekomen; ik mag maximaal een uur achter de computer. dat zal dus quizlet worden, omdat gewoon. Ook zal er nog een verslag komen van mijn wegloopdinges, dat zal gepropt worden in een stand alone. Kortom; ik ben minder online. Ik hoop jullie begrip een beetje.

    xkus.

    Geweldig dat je je zelf kan en durft te veranderen. Lief van je moeder dat ze je nu begrijpt en heel veel succes! <33


    Like everybody and trust no one.

    Ik heb niet veel te zeggen behalve dit. Ik heb zwaar respect voor jou lieve meid.


    Wie du mir, so ich dir.

    Succes :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Veeeeeeeeeel succes en ik heb er vetrouwen in dat het gaat lukken :Y)


    I recycle my thoughts.

    Suc6 , maar 1 uur vind ik wel weinig, dat zou ik niet vol kunnen houden, Respect


    Niet geschoten is altijd mis..

    succes<3
    het gaat je vast lukken :]


    It's not the same without you.

    Dankjulliewel allemaal <3

    Good luck. Heel veel sterkte.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Succes ermee <3


    Listen to what we're not saying..

    Lieve Barbs ;3

    Veel sterkte and good luck


    We can only learn to love by loving.

    Sterkte enzo :) [/echo van de anderen]
    Ik zie je wel weer verschijnen hier ^^
    xx

    Ik weet dat het je zal lukken, come on girl. :Y)

    Succes : )


    "I shut my eyes in order to see.'

    Veel succes!.x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Respect, suc6, je kan het wel

    blablabla

    Gewoon datte dus :P [/kan even niet orgineel zijn]