• http://www.youtube.com/watch?v=jPMvx6PjVaY
    Wat vinden jullie er van? En ik wil een eerlijk antwoord. Ik haat het als je gaat zeggen dat het goed is terwijl je het slecht vind.


    You'll never dream alone. <3

    Oke, je moet even niet denken dat ik het niet meen want je kan echt heel mooi zingen... :3


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik geloof je wel hoor, maar dat ongelovigheid komt door mensen die dat zeiden om me te kunnen kwetsen. Eerst zeiden ze van 'je zingt mooi.' en later begonnen ze me uit te lachen en te pesten. Maar eigenlijk deed het me niets, alleen mijn zelfvertrouwen zakte wat.


    You'll never dream alone. <3

    Wow, even serieus, die stem is seriously moooi ö, sommige mensen coveren liedjes van evanescence en dat klinkt gewoon voor geen meeeter :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Haha, dankje. Irriteerd het dan niet dat mijn stem soms zo hees klinkt? :8


    You'll never dream alone. <3

    ik vind het niet zo mooi.:$


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    En ik ben blij dat je eerlijk bent. XD
    Ik vond mijn eerste filmpje duizend keer beter. >___<


    You'll never dream alone. <3

    En ik ben blij dat je eerlijk bent. XD
    Ik vond mijn eerste filmpje duizend keer beter. >___<

    Die vond ik wel heel erg goed.ö


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Daarom irriteer ik me eraan dat ik de laatste tijd zo hees ben. Vroeger kon ik nog zonder dat hees in mijn stem zingen en nu zit er overal hees in dat ik moeite heb om te zingen. >_<


    You'll never dream alone. <3

    Daarom irriteer ik me eraan dat ik de laatste tijd zo hees ben. Vroeger kon ik nog zonder dat hees in mijn stem zingen en nu zit er overal hees in dat ik moeite heb om te zingen. >_<

    Probeer dan een ander liedje.^^
    http://www.youtube.com/watch?v=Vtz75BcsVFQ&feature=related
    Die ofzo die is heel makkelijk. x3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Oké, zal een makkelijker liedje kiezen. Alleen als mijn stem weer niet hees is, dan zal ik misshien weer die liedjes zingen. xD


    You'll never dream alone. <3