• Aaah.
    We hebben het dus met Engels al bijna een heel trimester over Jack the Ripper. Jeweetwel, die gozer in Engeland die prostituees de keel oversneed en al de ingewanden eruit haalde eind 19de eeuw? Als je die niet kent, be ashamed.
    Anyway, het is echt ranzig. En dan hebben we vorige week ook nog eens de film over Jack the Ripper gekeken, From Hell. Echt vet ranzig. Dan zie je zo hoe die gozer iemands keel oversnijd enzo.
    En nu, nu heb ik nachtmerries. =='
    Ik ben echt zo'n persoontje dat overal bang van wordt en nu denk ik elke dag da Jack the Ripper me komt killen.
    :Y)
    Nog iemand die deze film gezien heeft en wat vonden jullie ervan?

    De film niet, het verhaal wel.
    Ik vind dat hij niet het recht had om die mensen te vermoorden. Maar aan de andere kant het waren prostituees, Hoe laag kan je zakken als vrouw?
    een vrouw kan veel dingen worden qua job, Maar als je als prostituee gaat werken vind ik dat je geen zelfrespect hebt en dat je laag aan de grond staat.


    Niet geschoten is altijd mis..

    lekker *kotsicoontje*
    god ik word nou al misselijk^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    De film niet, het verhaal wel.
    Ik vind dat hij niet het recht had om die mensen te vermoorden. Maar aan de andere kant het waren prostituees, Hoe laag kan je zakken als vrouw?
    een vrouw kan veel dingen worden qua job, Maar als je als prostituee gaat werken vind ik dat je geen zelfrespect hebt en dat je laag aan de grond staat.

    Daar ben ik het niet echt mee eens. Die prostituees deden het echt niet voor hun plezier hoor. Ze woonden in de armste buurt in Londen. Zo kwamen ze aan hun geld om een beetje eten te kopen. Als je dan nog eens kinderen had, zat je helemaal in de problemen. Weet je waar die vrouwen 's nachts sliepen in het BESTE geval? Dan huurden ze een stukje touw in een kamer om op te hangen. Moet je eens nagaan hoe comfortabel als je daar tegen moet leunen. Die mensen zakken niet zo laag, als het niet nodig is.
    En van dat killen, inderdaad, het is ongelofelijk. Niemand mag moorden.

    (...)
    Daar ben ik het niet echt mee eens. Die prostituees deden het echt niet voor hun plezier hoor. Ze woonden in de armste buurt in Londen. Zo kwamen ze aan hun geld om een beetje eten te kopen. Als je dan nog eens kinderen had, zat je helemaal in de problemen. Weet je waar die vrouwen 's nachts sliepen in het BESTE geval? Dan huurden ze een stukje touw in een kamer om op te hangen. Moet je eens nagaan hoe comfortabel als je daar tegen moet leunen. Die mensen zakken niet zo laag, als het niet nodig is.
    En van dat killen, inderdaad, het is ongelofelijk. Niemand mag moorden.

    Oke, ZE hadden het geld nodig, misschien voor zulke gevallen een uitzondering. Maar ik vind prostituees als die het bijvoorbeeld doen om hun drugsverslaving te betalen heel erg laag bij de grond gezakt. Ik weet het niet maar ik heb gewoon iets tegen prostituees (K)
    Omdat ik vind dat een vrouw veel meer talenten heeft.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Oke, ZE hadden het geld nodig, misschien voor zulke gevallen een uitzondering. Maar ik vind prostituees als die het bijvoorbeeld doen om hun drugsverslaving te betalen heel erg laag bij de grond gezakt. Ik weet het niet maar ik heb gewoon iets tegen prostituees (K)
    Omdat ik vind dat een vrouw veel meer talenten heeft.

    Die tijd hadden ze niet eens genoeg geld voor drugs na een hele dag klanten tevreden te stellen. :'D
    Maar deze dagen, kan het inderdaad zo zijn.

    Wat heb je liever ? Sterven ven honger en dorst of je lichaam verkopen en jezelf in leven kunnen houden. Dacht ik al, het laatste dus. jij hebt geen idee wat zo'n vrouwen doormaken ! In het vervolg denk je er beter over na !


    All was well.

    (...)
    Die tijd hadden ze niet eens genoeg geld voor drugs na een hele dag klanten tevreden te stellen. :'D
    Maar deze dagen, kan het inderdaad zo zijn.


    Ik vind het gewoon zonde om een vrouw zo te zien worden. Als je in de 'prostitutie' zit, dat is een cirkel waar je niet meer uitkomt.
    Beter geen drugs en je zelfrespect tenminste nog hebben
    Ik vind het echt zonde bij vrouwen die dat doen


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wat heb je liever ? Sterven ven honger en dorst of je lichaam verkopen en jezelf in leven kunnen houden. Dacht ik al, het laatste dus. jij hebt geen idee wat zo'n vrouwen doormaken ! In het vervolg denk je er beter over na !

    Fijn om te weten dat jij je lichaam zou verkopen
    :S:S
    Je hebt ook mannelijke prostituees hoor, ik vind dat even erg. Ookal heb je Niks te eten. Ga dan bedelen ofzo, MAar verkoop je lichaam toch niet.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Fijn om te weten dat jij je lichaam zou verkopen
    :S:S
    Je hebt ook mannelijke prostituees hoor, ik vind dat even erg. Ookal heb je Niks te eten. Ga dan bedelen ofzo, MAar verkoop je lichaam toch niet.

    De meesten hebben geen keuze.


    Aaah.
    We hebben het dus met Engels al bijna een heel trimester over Jack the Ripper. Jeweetwel, die gozer in Engeland die prostituees de keel oversneed en al de ingewanden eruit haalde eind 19de eeuw? Als je die niet kent, be ashamed.
    Anyway, het is echt ranzig. En dan hebben we vorige week ook nog eens de film over Jack the Ripper gekeken, From Hell. Echt vet ranzig. Dan zie je zo hoe die gozer iemands keel oversnijd enzo.
    En nu, nu heb ik nachtmerries. =='
    Ik ben echt zo'n persoontje dat overal bang van wordt en nu denk ik elke dag da Jack the Ripper me komt killen.
    :Y)
    Nog iemand die deze film gezien heeft en wat vonden jullie ervan?



    Ik heb die film gezien, vond hem echt megacool.
    Ik moest huilen toen Johnny doodwas :$


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gezien, tenminste een stuk. Was hij nu degene die het hart kookte en opvrat?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb die film niet gezien. x')
    Maar er is wel een stuk aan hem gewijd in the London Dungeon (nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gezien, tenminste een stuk. Was hij nu degene die het hart kookte en opvrat?

    Lekker toch? x)
    Moet je dit eens lezen : http://en.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik weet niet, kan dat ik die gezien heb, maar dan ben ik het vergeten. :'D

    Ik zag die nog niet, maar ik wou die altijd al eens zien. Al ga ik daar nu over twijfelen. ;D Toen ik in Londen was gingen wij normaal zo'n Jack the Ripper-tour doen, maar uiteindelijk ging dat niet door. Helaas. :'d