• Ik weet het, wat ik nu ga vragen klinkt heel dom. Maar moet je verliefd zijn om verkering te nemen?? Of mag het ook gewoon als je iemand leuk vind??


    Tja..

    Als je niet verliefd bent, vind ik dat heel achterbaks tegenover die andere persoon.

    Je gaat normaal geen verkering nemen met iemand waar je niet op verliefd bent, want als je het gewoon doet omdat je die leuk vind ga je dat ni lang volhouden. Want met verkering ga je altijd een stapje verder, en dat doe je met iemand waar je op verliefd bent en van houdt


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Zoals Prodigy zegt,,

    Als je niet verliefd bent dan heeft het vrij weinig zin om verkering te nemen you know :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Als je niet verliefd bent en je neemt toch verkering doe je dat om stoer te doen. Vind ik.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het slaat nergens op , Om met iemand te nemen,waar je niet verliefd op bent,Wat heeft het dan voor zin?! wat wil je er dan mee gaan bereiken.En dat zou zwaar kloté zijn voor degene met wie je zou hebben ;)


    Sometimes it's best not to care.

    Als je niet verliefd bent dan ga je je ongemakkelijk voelen als je met hem/haar bent.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    hmm ja ik denk dat jullie gelijk hebben.


    Tja..

    Tuurlijk moet je verliefd zijn,
    anders is het alsof je het doet om maar een lief te hébben zonder dat je hem/haar echt graag ziet.

    Ik ging degene die ik leuk vind toch niet vragen.. marja


    Tja..

    ja je moet verliefd zijn (: !
    maar je kan hem/haar ook gewoon leuk vinden,en je ertoe aangetrokken voelen,en dan ga je echt verliefd worden op de persoon,en hem of haar echt graag zien ;)
    Dat kan natuurlijk ook .

    xx


    everybody needs a song.

    Het slaat nergens op , Om met iemand te nemen,waar je niet verliefd op bent,Wat heeft het dan voor zin?! wat wil je er dan mee gaan bereiken.En dat zou zwaar kloté zijn voor degene met wie je zou hebben ;)


    amen


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Je gaat normaal geen verkering nemen met iemand waar je niet op verliefd bent, want als je het gewoon doet omdat je die leuk vind ga je dat ni lang volhouden. Want met verkering ga je altijd een stapje verder, en dat doe je met iemand waar je op verliefd bent en van houdt


    helemaal mee eens


    /

    Als je niet verliefd bent, vind ik dat heel achterbaks tegenover die andere persoon.


    Tanya is de beste.

    het is tegenwoordig normaal om maar met jan en alleman naar bed te gaan =='
    dus waarom niet met jan en alleman verkering? trouwens er zijn genoeg jongens die dat doen =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT