• Nou, ik ben dus verliefd, op een meisje.
    Ik vind der echt gewoon geweldig. Maar mijn vrienden kennen haar ook, en die haten haar, Omdat ze dus bisexueel is. Ik ben dat ook, maar dat interesseert ze dan weer niet. Elke keer als ik over haar begin, dan krijg ik echt dodelijke blikken (ze weten niet dat ik verliefd ben op haar),
    iedereen zegt, je moet stoppen met haar omgaan, ze is fake, blablabla. Nou ga ik der dus echt niet laten stikken, want zo dom ben ik niet.
    maargoed, misschien ga ik morgen naar haar toe, want ze is alleen thuis. -ja als je slim bent, dan snap je het-. Alleen ik heb géén idee hoe het met een meisje moet, + ik kan mn bek nooit houden over zoiets tegen mn vrienden.
    ja wat moet ik dus nu doen? XD.

    jadatwaren2problemen.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ga een keertje met je vrienden praten en zeg in dat gesprek dat ze je maar moeten nemen zoals je bent, omdat het anders geen echte vrienden zijn ö.
    Ik weet, makkelijker gezegt dan gedaan, nja sterkte!


    I don't need words to feel those lips.

    Ga een keertje met je vrienden praten en zeg in dat gesprek dat ze je maar moeten nemen zoals je bent, omdat het anders geen echte vrienden zijn ö.
    Ik weet, makkelijker gezegt dan gedaan, nja sterkte!

    maar dat doen ze ook, alleen ze willen haar niet ><


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Nou, toen ik zei tegen mijn vrienden dat ik van jongens en meisjes houd, accepteerden ze me zoals ik ben. Af en toe maken ze wel eens een grapje van , 'is die jongen niks voor jou?'.

    Het beste wat je kan doen is het
    tegen je vrienden zeggen.

    Maar ik vind dat je er niet moet over beginnen.
    Maar als ze het vragen wel eerlijk moet antwoorden.


    Niet geschoten is altijd mis..

    wees gewoon eerlijk tegenvoer je vrienden


    /