• Dat is vandaag ;3
    ik verjaar gewoonweg op poepknijp dag n_n Verjaren jullie ook op een feesdag ?


    All was well.

    poepknijpdag? :l
    Wouw.
    Ik dacht dat dit over kringspieren zou gaan.
    maarja x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    nee, 3 dagen na valentijn x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik verjaar op de dag dat de tweede wereldoorlog officieel begon.

    1 september.


    rules don't stop me

    Eum, geen idee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Op mijn verjaardag valt de lotte ofzeu ;3 elke 10e van de maand.


    -

    Op poepknijp dag moet je in andermans poep knijpen xd'


    All was well.

    Op poepknijp dag moet je in andermans poep knijpen xd'

    POEPSEX MET ELS =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wacht, komtie:
    Slowakije: Dag van de Grondwet, de nationale feestdag.
    Libië: Nationale feestdag

    komen er nog meer:
    1257 - Opening van het Collège van Robert de Sorbon te Parijs, toekomstige Sorbonne
    1923 - Tokio wordt getroffen door een zeer zware aardbeving met een kracht van 8,2 op de schaal van Richter. Er vallen meer dan 140.000 doden.
    1934 - De Spelling-Marchant wordt ingevoerd.
    1948 - Oprichting van de Federatie van Unitates en Bonden.
    1983 - Een Koreaans vliegtuig wordt boven het Russische grondgebied neergeschoten met 269 doden tot gevolg.
    1985 - Het wrak van de Titanic wordt op 3800m diepte in Noorden van de Atlantische Oceaan ontdekt.
    2004 - In een school in Beslan (Noord Ossetië -Rusland) begint de terroristische gijzeling van honderden kinderen en onderwijzers.
    2005 - In New Orleans wordt zanger-pianist Fats Domino als vermist opgegeven na orkaan Katrina.
    2007 - In het Olympisch stadion van Amsterdam wordt een groot gala gegeven met het bloemencorso van Aalsmeer dat na 60 jaar het allerlaatste corso was.
    In België begint het schooljaar.


    rules don't stop me

    Je moet terug naar school REdemption x)
    1 september polen binnenvallen >>>>
    3 september
    Oorlogsverklaring van Frankrijk en Engeland ,
    + kolonies = Wereldoorlog (K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik verjaar eens in de zoveel tijd op vrijdag de 13e en dat vind ik SEX want dat ik mijn lievelings dag en getal!^^


    -

    15 juli is Ray Toro van MCR jarig. Why the hell onthou ik dat eigenlijk? =='


    No growth of the heart is ever a waste

    ik verjaar op de dag dat die trein in Madrid ontplofte,zo'n terroristische aanslag... 11 maart :Y)

    Je moet terug naar school REdemption x)
    1 september polen binnenvallen >>>>
    3 september
    Oorlogsverklaring van Frankrijk en Engeland ,
    + kolonies = Wereldoorlog (K)


    Uhuh, scheetie(N).

    Oorlog
    1939 - Nazi-Duitsland valt Polen binnen bij Westerplatte: begin van de Tweede Wereldoorlog.
    1941 - Alle Joden ouder dan 6 jaar moeten in het gehele Duitse Rijk de Davidster dragen.

    Btw, ik zit nog op school


    rules don't stop me

    Ik verjaar eens in de zoveel tijd op vrijdag de 13e en dat vind ik SEX want dat ik mijn lievelings dag en getal!^^


    vertel mij eens; waarom is dat nou weer sex. en waarom zet je dat dik en in caps. -.-


    -

    (...)

    Uhuh, scheetie.

    Oorlog
    1939 - Nazi-Duitsland valt Polen binnen bij Westerplatte: begin van de Tweede Wereldoorlog.
    1941 - Alle Joden ouder dan 6 jaar moeten in het gehele Duitse Rijk de Davidster dragen.

    Btw, ik zit nog op school

    Nee, maar een 'wereldoorlog' is er pas als er tenminste 1 land/kolonie van elk wereld deel erbij betrokken is, 1 september is de aanleiding van wereldoorlog 2 (K)


    Niet geschoten is altijd mis..