• OK geef je genanste(ofzoiets) momenten
    +
    geef die ook als je eens bij een jongen was, die je al dan niet leuk vond/vind (als je dat hebt)
    da's mega leuk om te lezen en voor te stellen n_n


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    De mijn ; ik had eens een grijze skinny aan, en ja ik was op school en ik ging op een bank zitten en die was nat, maar ik zag dat niet en ging er plak opzitten en daarbij was er op die natte bank ook zo vuil op en als ik me rechtzette had ik een natte plek op mijn broek met allemaal vuil eraan, echt vies, en ik kreeg dat er niet af, 'k moest wachten tot dat het droog was en dat duurde lang ! liep ik meer dan de halve dag met een natte broek op school -_-


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik moest daarstraks een spreekbeurt met men maatjée Céee, and juist voor dat wij moeste beginnen kreeg ik een lach beu en ik was zo hard aan het lachen, en ik moest mijn neus snuiten. ik sloot mijn ogen en baff ik loop met men hoofd tegen het bord en heel de klas lag strijk x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ontweek mijn allereerste zoen van mijn vriendje ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Gisteravond, ik ging uit eten met de klas. En ik en een vriendin van mij waren ontzettend dronken, hun moesten ons uit het restaurant slepen anders gingen we niet mee ;$


    -

    ik liep door de aula van school,..ik was melig samen met mn friends,..nn opeens val ik languit op de grond, ik viel over een tas+brugger,..ht was zo genantxD:$

    en:D:

    ik had een date met mn chrush, dat wist hij niet(dohxD) en net toen ik hem wilde zoene vertelde hij mij zn diepste geheim, omdat hij zig zo aangetrokken voelde naar mij en mij als beste vriendin zag. hij was gay-_-