• Ik word er zo goed als gek van n_n
    en ik vraag me trouwens af waarom alleen tokio hotel een subforum heeft en niet Twilight en Rihanna :]


    All was well.

    Iedereen zeikt altijd over artiesten =-= Ik snap echt niet wat daar zo leuk aan is.


    Bored.

    Wahah, da's waar. Vroeger was het: Rihanna, die trut heeft dít van TH gezegd, en dat etc. En nu heeft iedereen medelij met d'r xd'

    Like, Idem ><'


    All was well.

    Er worden toch niet zo ontzettend veel topics over Rihanna gemaakt? Of ligt dat nou aan mij..


    Listen to what we're not saying..

    moet je eens goed kijken.


    All was well.

    Wahah, da's waar. Vroeger was het: Rihanna, die trut heeft dít van TH gezegd, en dat etc. En nu heeft iedereen medelij met d'r xd'

    Ik wil iets zeggen ='D
    niet laten doen

    Maarrr. Zoals iemand al zei; Vroeger had iedereen haat aan Rihanna enzo. En nu heeft iedereen medelijde met haar. Echt stom. Ik bedoel, er worden zoveel mensen in elkaar geslagen. Okay, ze is beroemd. Maar so what. Iets minder belangstelling kan ook wel x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Omdat,, nou ja,, er zijn miss
    meer th fans dan riri fans fzoo ><
    Ik weet nie


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    Wat Annelies zegt. ^^
    Maar ik vind nou niet dat er een subforum van Rihanna moet komen. Ik bedoel, heeeeeeeel veel mensen die nu opeens medelijden met haar hadden, die gingen eerst haar uitschelden omdat ze iets over Tokio Hotel zei.
    Maaaar, dit is tijdelijk. Ik bedoel, deze gebeurtenis is over een paar maanden allang verleden tijd.
    Dus, nee, ik vind niet dat er een subforum voor Rihanna moet komen.


    -

    Haaaaaaaaaaaaaah. Er is zelf een roddel dat toen Rihanna en Chris gepraat hebben dat hij haar daarna ten huwelijk heeft gevraagd, en ze ja heeft gezegd en dat ze nu stiekem getrouwd zijn.
    Ha-ha. Laaaaaaaaaaaaachertje.
    Ik vind het sowieso echt belachelijk dat Chris het heeft gedaan. Hij hoort nu ongeveer na mijn zin in de cel te zitten waar hij nu dus thuishoort.


    I recycle my thoughts.

    RIHANNA KAN ME WAT!


    Beauty always comes with dark thoughts

    Haaaaaaaaaaaaaah. Er is zelf een roddel dat toen Rihanna en Chris gepraat hebben dat hij haar daarna ten huwelijk heeft gevraagd, en ze ja heeft gezegd en dat ze nu stiekem getrouwd zijn.
    Ha-ha. Laaaaaaaaaaaaachertje.
    Ik vind het sowieso echt belachelijk dat Chris het heeft gedaan. Hij hoort nu ongeveer na mijn zin in de cel te zitten waar hij nu dus thuishoort.


    Ze zeggen dus ook dat Rihanna zwanger is. 8D
    Als ik haar was had ik het Chris nooit vergeven. - Als ze dat werkelijk had gedaan.
    Echt, zoiets vergeef je niemand, vind ik.


    -

    Ik word er gek vn. >.<


    A. ikmisje.

    Weetje, dat ze wat over TH heeft gezegd, moet zij weten. Dat negeer ik gewoon. En wat er nu met haar gebeurd is, is wel erg maar ik ga er niet over doen 'oh, ocharme rihanna'. Het is heel erg, maar het gebeurt dagelijks bij nog zoveel andere mensen.


    Live for something or die for nothing

    Rihanna boeit me niet,
    ik bn Twilight obsessed en dat zijn er meer hier dus dat is leuk^^


    -