• Ik heb het over Twilight.
    En iedereen is wèg van Edward,
    Ik niet dus..
    IK BEN DEGENE DIE WEG IS VAN JACOB.
    Ja mensen, ik ben ori-gi-neel.
    Dus als Bells hem niet wil. Waarom niet?
    Ik wil hem wel :D
    *kruipt dicht tegen taylor aan*
    Wistje dat 'ie met lang haar veel knapper is dan met z'n stekeltjes?
    Als ik Bella was had ik al làng Jacobbie gekozen. Maar Bells is zo stom dat ze op de bloedzuiger valt :O
    Jacob is gewoon te goed voor Bella :Y)


    Wat vinden jùllie van hem ?
    (A)


    DoeiDoei alle Twilightfans


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Haat aan Jacob! (duivel)
    Taylor is met stekeltjes veel cuter^^
    But i'm team EDWAAARD!:Y)


    -

    O
    MIJN
    GOD
    liefde aan Taaaylor en Jacob.

    Ik heb Jacob altijd al leuker gevonden als die dikke Edwardos (vermoord me alsjeblieft niet)!

    Jasper is nog steeds het coolst. Hij is de enige die kan zeggen: 'Hale yeah.' Mwuauhahahaa.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind Jacob een dikke ass in New Moon! O.o
    en het schijnt dat het nog erger word in Eclipse O.o


    -

    Ik vind Jacob een dikke ass in New Moon! O.o
    en het schijnt dat het nog erger word in Eclipse O.o


    Mustache spreekt
    JACOB RULEEEERT! Ik vind hem echt heel cool in New Moon! Hij laat Bella tenminste lachen! Edward maakt haar alleen maar depressief :'(.


    rules don't stop me

    Jasper is nog steeds het coolst. Hij is de enige die kan zeggen: 'Hale yeah.' Mwuauhahahaa.

    Echt niet, Rosalie kan dat ook zeggen^^


    -

    (...)

    Mustache spreekt
    JACOB RULEEEERT! Ik vind hem echt heel cool in New Moon! Hij laat Bella tenminste lachen! Edward maakt haar alleen maar depressief :'(.


    jij bent tenminste cool =)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)

    Mustache spreekt
    JACOB RULEEEERT! Ik vind hem echt heel cool in New Moon! Hij laat Bella tenminste lachen! Edward maakt haar alleen maar depressief :'(.

    Op het einde is hij een vet dikke ass! Met die motor is hij echt gemeen! :'(
    Hij wil haar helemaal voor zich alleen en hij weet dat Bella's hart bij Edward ligt! En hij neemt haar grootste droom weg door zich aan het verdrag te houden terwijl Bella een Cullen wil worden O.o


    -

    (...)
    Op het einde is hij een vet dikke ass! Met die motor is hij echt gemeen! :'(
    Hij wil haar helemaal voor zich alleen en hij weet dat Bella's hart bij Edward ligt! En hij neemt haar grootste droom weg door zich aan het verdrag te houden terwijl Bella een Cullen wil worden O.o


    Jaaa, oké! Maar hij is nog wel heeel lief en cool en schattig en leuk! Want hij doet wat hij moet doen, en in het begin van Eclips biedt hij zijn excuses alweer aan omdat hij zo stom deed tegen hen. Dus hij heeft wel een hard van goud. En hij is leeeeeuk!


    rules don't stop me

    En Edward gaat weg om haar te beschermen, maar dat was geen slimme zet x'D
    Maar Edward hield nog steeds vna haar, ik moest kei hard huiolen bij het lezen toen Edward terug was. En I still hate Jacob! (6)


    -

    (...)

    Jaaa, oké! Maar hij is nog wel heeel lief en cool en schattig en leuk! Want hij doet wat hij moet doen, en in het begin van Eclips biedt hij zijn excuses alweer aan omdat hij zo stom deed tegen hen. Dus hij heeft wel een hard van goud. En hij is leeeeeuk!

    Ik hb Eclipse nog niet gelezen, maar in Eclipse word het togh juist erger. Iemand zei dat als ik Jacob nu al haatte dat ik he min Eclipse zou kunnen vermoorden! x'D


    -

    (...)
    Ik hb Eclipse nog niet gelezen, maar in Eclipse word het togh juist erger. Iemand zei dat als ik Jacob nu al haatte dat ik he min Eclipse zou kunnen vermoorden! x'D


    Hee sgat,
    jacob is gewoon te goed voor Bella :S


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)
    Ik hb Eclipse nog niet gelezen, maar in Eclipse word het togh juist erger. Iemand zei dat als ik Jacob nu al haatte dat ik he min Eclipse zou kunnen vermoorden! x'D


    Jacob liefde heerst gewoon.
    Tja, je moet ervoor geboren zijn he. Maar, laten we een deal sluiten: jij krijgt Edward, ik krijg Jacob.
    50/50?


    rules don't stop me

    Ik heb twilight niet gezien.


    A. ikmisje.

    (...)

    Jacob liefde heerst gewoon.
    Tja, je moet ervoor geboren zijn he. Maar, laten we een deal sluiten: jij krijgt Edward, ik krijg Jacob.
    50/50?

    Keej, zolang Edward maar mine is^^


    -