• Ja dat lees je goed. Deze en komende maand zullen ze met lady Gaga, als ik het goed heb, gaan touren door Amerika. Bron: cinema bizarre myspace. Dus het klopt wel. Iemand trouwens al enig idee wat de support act word als ze in nederland optreden??

    EDIT: Lady GaGa komt niet mee naar nederland. Dit geld enkel voor de concerten in Amerika.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben blij voor ze,
    Maar wel kut voor degene die naar Berlijn gingen,dat concert moest worden afgelast, --'

    En sorry weet niet wie de support act is in nederland.

    ;3 Leuk voor ze ;3 [/Not sarcastic]


    We can only learn to love by loving.

    Hahaha :'D Wat een weirde combi |:

    Ik vind CB echt bagger... en volgens mij lijkt hun muziek helemaal niet op elkaar. Dus dan spreek je toch de verkeerde groep fans aan? PCD had ook wel van die up-tempo songs maar hoe dit lady GaGa haar beroemdheid vergroot...?


    BAM!

    haha, leuke combinatie zeg :p


    -

    Ik gun het ze, echt. Maar ik vind het zwaar balen van Berlijn. Alles al geregeld, en dan zeggen ze 2 weken van te voren af :S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat een combinatie.

    WHAHAHAHA, kei stom :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik snap die combinatie niet helemaal.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat is dat nou weer voor een combie...
    En wat heeft Lady Gaga er nou weer mee te maken, ik bedoel, I can read her Pokerface *poh*
    Anyway, ik vind het vaag.
    Maar ik vind het wel cool voor CB dat ze in America gaan touren, als er maar geen shit van komt...


    <3 raaaz

    Dat is echt een rare combinatie.
    Ik heb het niet op CB. Maar Lady GaGa is electro-pop-music. En CB is de ruige muziek, ik snap het niet helemaal? :')


    -

    Dat is echt een zeer rare combinatie


    I need you like a heart needs a beat

    Vet ='D


    Life is hard and then we die

    Superrrrrrrrrrrrrrrrr


    I recycle my thoughts.

    Koewl


    Live your life, be happy, it's everything you need...