• Ja lol, het winkelcentrum tegenover het huis van m'n vriendin staat in de hens :'D
    Jammer van die voom. _O_ We gingen altijd vrete halen in de Vomar T.T

    http://www.nu.nl/algemeen/1927199/grote-brand-in-winkelcentrum-zaandam.html
    Ik hoor 't ook echt nu pas. :') Want de stoom is bij hen erafgehaald en ze had geen beltegoed :'D
    Nerd maar oke, 't kan niet overslaan naar haar huis ofzo, daar is het tever voor. Wel die twee flats ernaast zijn uitgebrand o.o
    Iemand is daar nog van 't balkon gesprongen, maar die leeft nog wel.

    Wel lullig voor de voom ja enzo. :') Maargoed, heel grappig op dit moment. Domme Poelenburg |D Achterstandswijk.

    (...)
    Ja maar gewoon de droogheid waaarmee het ook gemeld werd |D Ik ga nogsteeds stuk.

    Wel jammer want al die milka choco van de voom is nu ook weg :(

    en joh :'D Jammer dan hoor, t was toch een zwerversding :'D
    Like, poelenburg is ong net zoals als a'dam bijlmer :') 99% turks en dan heb je middenin, mijn vriendin met dr blonde haar x'D

    Omgawd, droog. :'D
    Moeten ze maar lekker een nieuw centrumding maken. :Y)

    (...)
    Omgawd, droog. :'D
    Moeten ze maar lekker een nieuw centrumding maken. :Y)

    ja indeed, want straks moeten we like 5 min gaan fietsen naar de AH ofzo. En dies nog duurder ook x_x

    (...)
    ja indeed, want straks moeten we like 5 min gaan fietsen naar de AH ofzo. En dies nog duurder ook x_x

    5 minuten én duurder, dodelijk. (krul)

    Grappig?

    Ik vind het helemaal niet grappig. Een vriendin is alles kwijtgekraakt door een brand,. Kan ik niet mee lachen.


    Listen to what we're not saying..

    Grappig?

    Ik vind het helemaal niet grappig. Een vriendin is alles kwijtgekraakt door een brand,. Kan ik niet mee lachen.

    :') Tja dat is best kut.
    Maargoed a lot of bad things happen, en dit vind ik wel grappig. Niet van die huizen, maar om gewoon het verhaal en het feit dat het uitgerekend die domme Vomar weer is. :') Niets persoonlijks tegen jou vriendin ofzo.

    Waarom vatten mensen het zo persoonlijk op ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waarom vatten mensen het zo persoonlijk op ofzo?
    Dunno :'D

    Haha alles gaat hier in de hens.

    Maar tis wel echt vet droog, ik bel dr over duits,
    zij: ja heb ik niet gemaakt want de boel staat in de fik hier T.T

    oh x'D

    Hahahahaha :'D.
    Droooooog. x'D


    Tanya is de beste.

    (...)Dunno :'D
    Het is dom als jij het leuk vind, vind je het leuk en moeten ze niet zeiekn! :Y(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha, geweldig. :' )


    Some people make the world special just by being in it

    Hahahah echt hoor :'D
    Om half 1 wordt hun huis nog ontruimd :'D Like, srsly waarom dán pas? :'D
    Zij vet chaggie mij bellen |D
    Maarja ze komt wel niet naar school vandaag, damn it. |: Zij vet happy

    O.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik zag het net op het nieuws "brandweermensen werden gehinderd door omstanders. Er zijn 3 arrestaties verricht"
    Weten we iig wat er gebeurt is als Taar niet meer online komt...


    BAM!