• Hello,
    School naait ons echt keer op keer.
    Naja, we zijn een ohandelbare klas, maar de meeste leerkrachten haatten ons al vanaf de eerste schooldag door dingen die ze over ons gehoord had. Vind ik echt helemaal niet redelijk, ze gaven ons niet eens een kans. Er zijn leerkrachten die ons wél mogen, maar veel meer die ons niet mogen. ><
    Mijn lerares Aardrijkskunde is echt verschrikkelijk. Elke les opnieuw scheld ze ons uit voor rotklas. Gisteren begon ze haar les zelfs met 'Ik ga niet teveel moeite doen voor jullie, want dit is toch een rotklas.'
    Ook hallo, vertyft mens. ><
    Maar, de laatste twee schooldagen voor de paasvakantie, gaan we met het vierde jaar naar Amsterdam. Nu hebben we net de lijst gezien met leerkrachten die meegaan. Geen enkele leuken, alleen maar degenen die een hekel aan ons hebben.
    Moet je even raden wie mijn klas gaat begeleiden.
    Dat mens van Aardrijkskunde.
    Yay, wordt leuk. Ze heeft ons ondertussen ook al meegedeeld dat ze elke avond ons 3x komt controleren, minstens. Ze niets, maar dan ook niets zal tolereren en zo'n dingen.
    Met andere woorden, daar gaat ons leuke reisje naar Amsterdam.
    Mag je nog eens € 300 gaan betalen om een hele tijd te worden uitgescholden.

Schijt hebben!
    Wij staat bekend als de cuddleklas en dat is serieus géweldig. De eerste 3 weken rustig doen en je kan de rest van het jaar bijna alles flikken. Kan ook liggen aan die fok'd op leraren bij mij op school. Of ze komen net van de pabo of zijn zo oud dat ze de helft niet eens meer zien.

BAM!

Schijt hebben!
    Wij staat bekend als de cuddleklas en dat is serieus géweldig. De eerste 3 weken rustig doen en je kan de rest van het jaar bijna alles flikken. Kan ook liggen aan die fok'd op leraren bij mij op school. Of ze komen net van de pabo of zijn zo oud dat ze de helft niet eens meer zien.

Wisselen van klas? :Y)