• Ik moet nr de dokter voor een vlek ik mijn gezicht x_x en ik haat dokters en de vlek in mijn gezicht dus ik ga wel.

    want het is geen moedervlek maar een soort bobbeltje en hij brand heel vaak enzo x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik moet morgen naar de kaakchirurg :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moet morgen naar de kaakchirurg :X


    O_o dat is eng.. *nog banger voor chirurgen*


    We can only learn to love by loving.

    XD ik vind het wel intressant :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dokters zyn eng.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    whatthefuuck. x']
    best eng o-o

    Maar ik moet zo vaak naar de dokter x-x overbezorgte ouders. En ik moet waarschijnlijk weer voor me kaak, omdat die abnormaal doet 0=]


    Underdog, just look at the mess you made.

    dokters zijn niet eng

    maar zodra ze die enge naalden tevoorschijn halen ben ik echt allang gillend weg,


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Achjah dokters^^
    Ik ben al vijf jaar niet meer naar een dokter gegaan:Y)
    heb er geen schrik van, maar 'k ga alleen met heel veel tegenzin aangezien je dan toch meestal iets ergs voor hebt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Argh. Ik vind dokters zo eng.


    A. ikmisje.

    Dokterfobie!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben er aan gewend. Like, ik moet zo vaak naar de dokter vanwege mijn astma. x__x Ik zit daar elke week wel een uur of 2 van mijn tijd te verdoen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moest vandaag naar een rare mevrouw met een pendel ding die vragen ging stellen aan mijn onder bewustzijn x)
    En toen kwam zij er achter dat ik HPU heb. o.o' [/dat was eigenlijk best wel eng, want die symptomen kloppen wel met mijn klachten]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik moest vandaag naar een rare mevrouw met een pendel ding die vragen ging stellen aan mijn onder bewustzijn x)
    En toen kwam zij er achter dat ik HPU heb. o.o' [/dat was eigenlijk best wel eng, want die symptomen kloppen wel met mijn klachten]


    Dan vind je mij ook raar. (: Ik pendel ook en wel meer van die dingen. En ik heb best vaak gelijk ^-^


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'