• [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 14:51 ]

Kan iemand de juiste link geven?
    want dat filmpje is niet beschikbaar in belgie!

I need you like a heart needs a beat

Kan iemand plss de juiste link geven????

I need you like a heart needs a beat

Kan iemand plss de juiste link geven????

http://www.youtube.com/watch?v=fwEkX8jq7o4

wat is de titel van die aflevering?

wat is de titel van die aflevering?

Tokio Hotel TV Special

(en dan nog iets achter van party of zo , maar als je dit intypt op youtube zal je het wel vinden ; ) )

Achterbakse klootzakken.
    Like, sorry hoor. Sorry aan de fans, maar ik blijf ze achterbaks vinden want. 2, ze laten weinig tot niks van zich horen. 3, ze stellen dingen uit. 4, 't lijkt alsof ze ons vergeten.
    Ja, ze breken door in Amerika, maar door dit Commiercele gedoe, ben ik geen fan meer.

Bij mij werkt da klote ding nii! Ö

If music be the food of love, play on!

Achterbakse klootzakken.
    Like, sorry hoor. Sorry aan de fans, maar ik blijf ze achterbaks vinden want. 1, ze laten ons wachten wachten wachten. 2, ze laten weinig tot niks van zich horen. 3, ze stellen dingen uit. 4, 't lijkt alsof ze ons vergeten.
    Ja, ze breken door in Amerika, maar door dit Commiercele gedoe, ben ik geen fan meer.

Het is jouw keuze om geen fan meer te zijn, maar even over dat wachten. Denk jij dat ze daar zelf voor kiezen? Dat ze zelf ook maar één ding te zeggen hebben in hun leven?

(...)
    Het is jouw keuze om geen fan meer te zijn, maar even over dat wachten. Denk jij dat ze daar zelf voor kiezen? Dat ze zelf ook maar één ding te zeggen hebben in hun leven?

Nope. En jaa, ik heb dat blogdingesgeval van Tara gelezen, ik weet hoe druk ze het hebben and ok. ik zal het wel weer weghalen. :Y)

Dat was ook mijn eerste gedachte...
    Ik denk niet dat zij daar veel over te zeggen hebben...

Träume sind wirklich!!

(...)
    Nope. En jaa, ik heb dat blogdingesgeval van Tara gelezen, ik weet hoe druk ze het hebben and ok. ik zal het wel weer weghalen. :Y)

Hoeft niet hoor, het is jouw mening, moet ik respecteren. :'D

(...)
    Hoeft niet hoor, het is jouw mening, moet ik respecteren. :'D

Lief van je, maar je hebt gelijk. :Y)

Achterbakse klootzakken.
    Like, sorry hoor. Sorry aan de fans, maar ik blijf ze achterbaks vinden want. 2, ze laten weinig tot niks van zich horen. 3, ze stellen dingen uit. 4, 't lijkt alsof ze ons vergeten.

je weet niet wat er daar speelt en als je dat wel weet vind ik dat je het moet delen aan de échte diehard fans
    want afhaken op het wachten vind ik echt een beetje zwakjes,kiezen voor de makkelijkste we
    het ging toch om de muziek of zit ik nou fout?

Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

(...)

je weet niet wat er daar speelt en als je dat wel weet vind ik dat je het moet delen aan de échte diehard fans
    want afhaken op het wachten vind ik echt een beetje zwakjes,kiezen voor de makkelijkste we
    het ging toch om de muziek of zit ik nou fout?

Deels, en als je goed leest zie je dat ik niet alleen afhaakte om het wachten,
    Ik groeide van ze weg, en gaf mijn omgeving gelijk. Dát is mijn mening, en dat heb jij te respecteren :Y) [wijze woorden van Jolien]

Yeah, ik ga even kijken.
    xoxo.

ok