• Mijn vriendin wordt mis. van school getrapt of naar een andere klas gestuurd omdat ze ruzie had met een meisje. door mijn vriendin zou het meisje begonnen zijn met snijden,naja prikke nx-x met een naald. en ze moet dus mis. weg omdat ze het alleen niet goed wil maken met dat meisje omdat dat kind haar allemaal dingen geflikt heeft en zichzelf heel erg emo vind en weet ik allemaal wat.

    ik vind dat bullshit maar goed x_x

    jullie mening?


    We can only learn to love by loving.

    Ok, laat haar niet prikken met een naald, daar kan je een infectie van krijgen, zeker als hij niet schoon is :S


    Niet geschoten is altijd mis..

    Dude, jezelf prikken is sowieso zielig. Dat kind is diegene die ze van school moeten sturen want zij geeft het slechte voorbeeld - ghehehe -


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Verplaatsing naar School.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    100% Horsecrap. Gooi dat kind naar de acupunctuur x]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    100% Horsecrap. Gooi dat kind naar de acupunctuur x]


    Zou ze erg gelukkig mee zijn :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    wie gaat zichzelf nou lek prikken door een ruzie? --' hoor je daar normaal gesproken niet een kilometer of 10 boven te staan? .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kleine verwijzing naar Saw
    (Strootje in een Naaldberg xD)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    like een vriendin van mij had een jongen afgewezen die zichzelf helemaal heeft verminkt daarna moest ze met school gaan praten erover dom joch x']

    dus ja BULLSHIT om jezelf daarvoor te snijden ._.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?